Media Impact Polska: Andrzej Kamiński awansował, Sylwia Chada przeszła z Atmediów
Andrzej Kamiński został dyrektorem połączonego działu sprzedaży agencyjnej w Media Impact Polska. Do firmy na stanowisko dyrektora sprzedaży produktów premium dołączyła zaś Sylwia Chada, wcześniej związana z Atmediami.
Połączenie działu sprzedaży agencyjnej następuje w związku z odejściem z firmy dyrektor sprzedaży agencyjnej Pauliny Matuszkiewicz. Jej obowiązki przejął Andrzej Kamiński, który dotąd również zajmował analogiczne stanowisko, ale odpowiadał za zespoły obsługujące część domów mediowych. Teraz Kamiński odpowiada za obsługę całości rynku agencyjnego.
Andrzej Kamiński z Media Impact Polska związany jest od początku istnienia firmy. Wcześniej zajmował stanowisko dyrektora sprzedaży online w Ringier Axel Springer Polska.
Sylwia Chada objęła w MIP nowo utworzone stanowisko dyrektora sprzedaży produktów premium i odpowiada m.in. za sprzedaż oferty wideo.
Chada z rynkiem mediów związana jest od 17 lat. Ostatnie trzy lata pracowała w firmie Atmedia, a wcześniej w Wydawnictwie Bauer i Grupie Polskapresse, a także w domach mediowych m.in. Starcom i Pan Media Western.
W zespole Sylwii Chady znalazły się Joanna Szefler oraz Joanna Kowalewska, dotąd także związane z Atmediami. Szefler była tam ostatnio interactive sales support managerem, a Kowalewska - zajmowała stanowisko interactive senior sales executive.
Media Impact Polska to biuro reklamy obsługujące Ringier Axel Springer Polska i Grupę Onet.pl.
Dołącz do dyskusji: Media Impact Polska: Andrzej Kamiński awansował, Sylwia Chada przeszła z Atmediów