MediaHub przejmuje od Zenitha budżet mediowy Lotosu
Dom mediowy MediaHub wygrał przetarg Grupy Lotos na planowanie i zakup mediów, co oznacza koniec dotychczasowej współpracy z agencją Zenith (Publicis Groupe). Umowa została zawarta na dwa lata.
Przetarg na obsługę mediową Grupy Lotos ruszył w listopadzie ub.r. Spółka nie ujawniała liczby i nazw jego uczestników na żadnym etapie postępowania.
Umowa obejmuje strategiczne planowanie oraz zakup mediów online i offline.
- Grupa Lotos to kolejny już klient agencji, który docenia naszą elastyczność i umiejętność adaptacji do prowadzenia i realizacji szerokich działań komunikacyjnych, odpowiadających potrzebom klienta i zmianom na rynku. W przetargu kluczowe okazały się również wcześniejsze doświadczenia agencji zdobyte podczas podobnych projektów branżowych. Bardzo się cieszymy na okoliczność współpracy i dziękujemy za powierzone nam zaufani - komentuje Anna Jezierska, client managing partner w MediaHub.
Współpraca Grupy Lotos z nową agencją rozpoczęła się w lutym br. Umowa została podpisana na dwa lata.
Zespołem do obsługi Lotosu pokieruje pokieruje Jolanta Markiewicz, senior media manager, związana z agencją od 12 lat.
Dotychczas obsługą mediową Lotosu zajmował się dom mediowy Zenith (Publicis Groupe), wybrany w przetargu wiosną 2019 roku. Umowę wówczas zawarto na 3 lata.
Dołącz do dyskusji: MediaHub przejmuje od Zenitha budżet mediowy Lotosu