MediaHub zajmie się obsługą mediową Dr. Max Drogeria
Agencja mediowa MediaHub wygrała przetarg na obsługę mediową Dr. Max Drogerii.
Działania reklamowe Dr. Max Drogeria prowadzone są pod hasłem „Zostań Maxymalistką” i objęły swym zasięgiem radio, OOH, digital (m.in. współpracę z influencerami). Kreację do kampanii, która potrwa do czerwca przygotowała agencja OpusB.
- Na decyzję o wyborze MediaHub wpłynęła zaproponowana strategia mediowa, a także doskonałe zrozumienie grupy docelowej – mówi Jakub Walczak, dyrektor marketingu w Dr.Max Polska. - Dr.Max Drogeria to odpowiedź dla najbardziej wymagających konsumentek - „maxymalistek”. Są nimi kobiety, które zawsze chcą maksymalnych promocji i maksymalnego wyboru. To dla nich stworzyliśmy internetową drogerię, która sprosta ich oczekiwaniom.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy. Nie zdradzają też szczegółów związanych z rozstrzygniętym przetargiem.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Obsługą reklamową drogerii zajmuje się - wybrana na początku kwietnia br. - agencja OpusB.
Dr.Max Polska należy do międzynarodowej grupy Dr.Max. Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze sprzedaży produktów kosmetycznych, pielęgnacyjnych, suplementów diety i wyrobów medycznych. Działa w 8 europejskich krajach.
Dołącz do dyskusji: MediaHub zajmie się obsługą mediową Dr. Max Drogeria