Michał Kreczmar: nadchodzi nowa fala e-commerce, 20 modeli biznesowych zmieni układ sił
Podczas ostatniej konferencji Ecommerce Trends 2015 Michał Kreczmar, e-commerce director w agencji Hypermedia linked by Isobar, opisał niektóre trendy, które czekają rynek elektronicznego handlu i usług w najbliższej przyszłości.
W swojej prezentacji Kreczmar starał się odpowiedzieć na pytanie, jakie nowe modele biznesowe mogą wpłynąć w najbliższej przyszłości na szeroko rozumiany rynek e-commerce. Zwrócił też uwagę na budowanie przewagi konkurencyjnej i wykorzystanie modeli biznesowych przez obecnych graczy.
W kolejnych częściach swojego wystąpienia dyrektor e-commerce w Hypermedia przywołał przykłady rozmaitych startupów zwracając uwagę na sposób, w jaki wykorzystują one swoje biznesowe szanse w różnych segmentach elektronicznego rynku.
Kreczmar zwrócił uwagę na najważniejsze obszary e-commerce, w których najbardziej widoczne będą zmiany. Są to między innymi produkcja, finansowanie, dystrybucja, promocja, media (np. mobile), mechaniki (np. social), technologie (np. real time) oraz narzędzia (np. dane).
- Kolejność poszczególnych elementów prezentacji mniej więcej określa istotność poszczególnych trendów i modeli biznesowych - wyjaśnia Michał Kreczmar w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. - Ale żeby określić potencjał tych segmentów, trzeba by policzyć ile wymienione startupy w każdej kategorii zebrały, niestety zabrakło czasu aby to zrobić - podkreśla.
Dołącz do dyskusji: Michał Kreczmar: nadchodzi nowa fala e-commerce, 20 modeli biznesowych zmieni układ sił