SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Michał Sęk i Tomasz Bujok creative directorami w 180heartbeats + Jung v Matt

Do działu kreacji agencji 180heartbeats + Jung v Matt jako creative directorzy dołączyli Michał Sęk i Tomasz Bujok.

Sęk i Bujok będą wspierać w zarządzaniu działem kreacji Mikołaja Sadowskiego, chief creative officera & partnera.  

Jako team pracują razem od siedmiu lat, ostatnio w Saatchi & Saatchi IS, gdzie Sęk był senior art directorem, a Bujok senior copywriterem. Wcześniej tworzyli team w DDB Warszawa i JWT.

Michał Sęk i Tomasz Bujok są twórcami kampanii "Niech żyje dom!" dla IKEA, "Around the world on one battery" dla Nokii, "Pay with a dream" dla Jacobs, "Speed Date to Paris" dla PLL LOT oraz Bee Saving Paper.

Dział kreacji i designu 180 liczy obecnie 18 osób, w tym trzech dyrektorów kreatywnych - obok Bujoka i Sęka jest nim także Bartłomiej Walczuk.

Dołącz do dyskusji: Michał Sęk i Tomasz Bujok creative directorami w 180heartbeats + Jung v Matt

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
uuła
zazdro! gratulacje dla obu stron!
odpowiedź