Microsoft blokuje reklamy związane z hazardem, procesami sądowymi, suplementami
Firma Microsoft zaktualizowała swoje zasady Audience Network. Firma nie będzie już zezwalać markom ani firmom na wyświetlanie reklam związanych z suplementami diety i witaminami, hazardem, procesami sądowymi oraz wycofanymi z eksploatacji produktami i usługami.
Reklamy tych produktów i usług są niedozwolone w sieci Microsoft Audience Network, a także w reklamach natywnych wyświetlanych przez jej partnerów w usługach będących własnością i obsługiwanych przez firmę Microsoft, takich jak MSN i Outlook.
Większość z tych kategorii jest m.in. zabroniona na innych platformach, więc marketerzy pracujący dla marek z tych kategorii nie powinni być zaskoczeni.
Google zabrania reklam treści dla dorosłych, alkoholu, praw autorskich, hazardu i gier, opieki zdrowotnej i leków, treści politycznych, usług finansowych oraz znaków towarowych.
Egzekwowanie reklam suplementów i witamin wyświetlanych dzisiaj w sieci nie rozpocznie się przed końcem roku, ale Microsoft poinformował, że reklamy, co do których trafia zbyt wiele skarg i które naruszają inne zasady, zostaną usunięte przed styczniem.
Chociaż reklama suplementów zdrowotnych i witamin jest zabroniona, to reklamy ubezpieczeń zdrowotnych są mile widziane.
W październiku Microsoft Advertising wprowadziła reklamy ubezpieczenia zdrowotnego jako program pilotażowy. Nowy format może być teraz wyświetlany reklamodawcom kierującym reklamy na klientów z USA. Jest to część działań wspierających reklamodawców ubezpieczeniowych.
Dołącz do dyskusji: Microsoft blokuje reklamy związane z hazardem, procesami sądowymi, suplementami