SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Miesięczniki luksusowe: „Sukces” stracił połowę czytelników, zyskuje „Elle"

W październiku 2012 roku prawie wszystkie miesięczniki luksusowe i shoppingowe dla kobiet zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Sukces”. Liderem zestawienia pozostał „Twój Styl", a najbardziej na plusie miesiąc zakończyło „Elle".

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2012 roku wyniosła 227 026 egz., czyli o 2,47 proc. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej.

Drugą lokatę zajął shoppingowy magazyn „Avanti” (Agora) z wynikiem na poziomie 202 462 egz., po spadku sprzedaży wynoszącym 12,59 proc.

Na ostatnie miejsce podium awansował miesięcznik „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło), którego sprzedaż ogółem jednak zmalała o 0,09 proc. do 132 580 egz. Rok wcześniej pismo to zajmowało czwartą lokatę.

Największy spadek sprzedaży dotknął plasującego się na ostatnim miejscu w zestawieniu miesięcznika „Sukces” (Presspublica). Jego średnia sprzedaż ogółem zmniejszyła się aż o 49,29 proc. i ostatecznie wyniosła 6 164 egz.

Z kolei największym wzrostem wśród miesięczników luksusowych pochwalić się mógł modowy magazyn „Elle”(Grupa Burda), który w zestawieniu znalazł się na miejscu siódmym. Jego wynik sprzedażowy wzrósł o 45,30 proc. i ukształtował się na poziomie 90 804 egz.

Jednak pismo to wraz z siostrzanym magazynem „In Style” w październiku br. organizowały akcję „Szaleństwo Zakupów”, w ramach której skorzystać można było ze zniżek w sklepach 240 marek (więcej na ten temat). Wynik sprzedażowy „In Style” (także Grupa Burda) w analizowanym miesiącu też poszedł do góry - wzrósł o 12,17 proc. do poziomu 105 903 egz. (miejsce piąte).

Wirtualnemedia.plpaździernik
ZKDP20122011
TytułSprzedaż ogółem
Twój Styl227026232777
Avanti202462231630
Zwierciadło132580132700
In Style - Edycja Polska10590394417
Joy103440141242
Cosmopolitan91137108551
Elle9080462496
Pani90391109283
Hot Moda & Shopping8712791566
Glamour8385791228
Uroda3812739035
Shape2145320488
Sukces616412155


W październiku 2012 roku w porównaniu z wrześniem 2012 roku największym wzrostem (o 44,11 proc.) pochwalić się mógł już jednak miesięcznik „In Style” (Hubert Burda Media). Z kolei największy spadek tutaj dotknął miesięcznika „Shape” - wyniósł on 55,66 proc.

Wirtualnemedia.pl2012
ZKDPpaździernikwrzesień
TytułSprzedaż ogółem
Twój Styl227026252744
Avanti202462175229
Zwierciadło13258094500
In Style - Edycja Polska10590373488
Joy103440116499
Cosmopolitan91137102554
Elle9080480747
Pani90391106051
Hot Moda & Shopping8712792929
Glamour8385780068
Uroda3812747029
Shape2145348384
Sukces61646949

Dołącz do dyskusji: Miesięczniki luksusowe: „Sukces” stracił połowę czytelników, zyskuje „Elle"

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
analityk
Hajdarowicz idzie jak burza. Złote dziecko polskiego biznesu :-) Powinien zrobić spółkę z Michnikiem i wykończą wszystko. Jak chciał Kononowicz.
odpowiedź
User
jola
czemu nie piszecie, że Zwierciadlo, Elle i In Style ukazały się w pazdzierniku z dodatkami ?? stąd te ich wyniki !!!
odpowiedź
User
aja
We wszystich tych smieciowych gazetach jest od zawsze to SAMO
odpowiedź