SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mikołaj Piotrowski: z Nielsena do Plum Research

Mikołaj Piotrowski dołączył do zespołu polskiej firmy analitycznej Plum Research na stanowisko vice president of global marketing and communications.

Mikołaj Piotrowski, fot. LinkedInMikołaj Piotrowski, fot. LinkedIn

Od 2016 roku Mikołaj Piotrowski był związany z Nielsenem, najpierw jako lider odpowiedzialny za komunikację i marketing na Polskę, następnie awansując na regionalnego manager na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej i Turcji. Od czerwca 2021 roku także w roli dyrektora komunikacji na Europę Wschodnią agencji NielsenIQ, wyspecjalizowanej w analityce rynków.

Mikołaj Piotrowski doświadczenie zawodowe gromadził też jako szef komunikacji spółki PL.2012+ oraz specjalista w agencjach public relations Edelman i Multi Communications.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Plum Research to polski startup z portfela funduszu Tar Heel Capital Pathfinder. Oferuje analizy danych dotyczących oglądalności m.in. serwisów streamingowych.

Agencja obsługuje głównie firmy globalne, są wśród nich największe studia filmowe, nadawcy telewizyjni, agencje talentów oraz opiniotwórcze media.

Dołącz do dyskusji: Mikołaj Piotrowski: z Nielsena do Plum Research

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl