Milena Wiśniowolska dyrektorem marketingu Kino Polska TV
Milena Wiśniowolska objęła stanowisko dyrektor marketingu spółki Kino Polska TV. Zastąpiła na nim Łukasza Bułkę, który rozstał się z nadawcą.
Wiśniowolska zapowiada, że będzie chciała zwiększyć rozpoznawalność marki Filmbox i rozbudować narzędzia promocji sprzedaży pakietu premium z kanałami o tej nazwie.
Milena Wiśniowolska wcześniej związana była przede wszystkim z rynkiem finansów i nieruchomości. Była szefową marketingu Murator Expo i współwłaścicielką butikowej agencji marketingowej. Ponadto przez dwa lata produkowała i prowadziła w TV Biznes, Polsat News oraz TVP Info magazyny poradnicze poświęcone nieruchomościom. Jest także autorką licznych publikacji prasowych o tej tematyce.
Kino Polska TV jest nadawcą stacji Kino Polska, Kino Polska Muzyka i kanałów pod marką Filmbox. Spółka jest też współwłaścicielem naziemnej telewizji Stopklatka TV.
Dołącz do dyskusji: Milena Wiśniowolska dyrektorem marketingu Kino Polska TV