Mirosław Sudoł za Pawła Kuczmę szefem Amnet Polska
Mirosław Sudoł objął stanowisko head of programmatic w agencji Amnet Polska należącej do Dentsu Aegis Network Polska. Zastąpił Pawła Kuczmę, który odszedł z firmy w czerwcu br.
Sudoł odpowiada za rozwój kompetencji i rozbudowę oferty Dentsu Aegis Network Polska w obszarach zautomatyzowanego zakupu zasobów reklamowych i danych, paid social oraz ad operations.
Raportuje do Arkadiusza Szulca, członka zarządu Dentsu Aegis Network Polska kierującego pionem commercial. Pion rozwija działalność domów mediowych Carat i Vizeum, kompetencje programmatic (Amnet), performance (iProspect), obszar contentu (The Story Lab) oraz negocjacji i budowania relacji z partnerami biznesowymi (Amplifi Investment).
Przez ostatnie 11 lat Mirosław Sudoł pracował w strukturach Group One, gdzie zajmował stanowisko head of programmatic buying & SEM w domu mediowym Value Media. Od 2016 roku pełnił także funkcję chief operating officera w spółce ReveScore, resellera technologii DoubleClick w regionie CEE.
Mirosław Sudoł jest absolwentem socjologii na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Skończył również studia podyplomowe z Marketingu Internetowego na SGH.
Paweł Kuczma w Amnet Polska pracował blisko 3 lata. Obecnie jest dyrektorem zarządzającym Pure Play.
Dołącz do dyskusji: Mirosław Sudoł za Pawła Kuczmę szefem Amnet Polska