„Misję pies” oglądało tylko 460 tys. widzów. 2,64 mln zł z reklam
Nowy program „Misja pies” gromadził średnio 460 tys. widzów. TVN w czasie emisji cyklu z Joanną Krupą zajął czwarte miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i drugie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 2,64 mln zł.
Premierowe odcinki misyjnego programu „Misja pies” na antenie TVN oglądać można było w soboty o godz. 16.25, w okresie od 4 marca do 20 maja 2017 roku. Średnia oglądalność 12 odcinków pierwszej edycji cyklu wyniosła 463 tys. widzów, co przełożyło się na 5,06 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,18 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 6,05 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek. Przyciągnął on przed telewizory uwagę 568 tys. osób.
TVN w czasie emisji „Misji pies” zajął czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce w tym paśmie należało do TVP1, która pokazywała wówczas gł. konkursy skoków narciarskich (które zwykle śledziło kilka mln widzów) oraz powtórki „Ojca Mateusza”, co przełożyło się na 17,62 proc. udziału. Druga była Dwójka (gł. programy kabaretowe i powtórki „Pierwszej randki”; 5,73 proc.), a trzeci - Polsat („Daleko od noszy - reanimacja”, „Ameryka marzeń” oraz powtórki „Kabaretu na żywo”; 5,21 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN był drugi, przegrywając już tylko z Jedynką.
Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach misyjnego cyklu wyniosły 2,64 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Misja pies” to program, w którym modelka Joanna Krupa wspólnie z ekspertami pomagała uczestnikom w wychowaniu psa oraz w znalezieniu wymarzonego zwierzęcia do adopcji. Widzowie poznawali też najważniejsze zasady związane z opieką nad psami.
Sponsorem i inicjatorem programu była marka karmy dla psów Pedigree.
Formuła „Misji pies” jest podobna do programu „Przygarnij mnie”, który pokazywany był w TVP2. Jego pierwsza edycję, emitowaną wiosną 2015 roku, oglądało 775 tys. widzów, a drugi sezon pokazany rok później miał 763 tys. osób.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w kwietniu br. wyniósł 10,42 proc.
Dołącz do dyskusji: „Misję pies” oglądało tylko 460 tys. widzów. 2,64 mln zł z reklam
Podsumowując całą edycję: bardzo niekorzystna, rażąca przewaga formy nad treścią, przy czym obie te płaszczyzny miały w programie swoje blond ucieleśnienia, nieprawdaż?