Mobilni użytkownicy chcą oglądać reklamy w zamian za niższe rachunki
61 procent mobilnych użytkowników wyraża chęć oglądania reklam na ekranach swoich telefonów komórkowych w zamian za obniżenie miesięcznego rachunku.
36 procent respondentów z tej grupy najbardziej chciałoby, aby w zamian za oglądanie reklam ich rachunki za telefon zostały obniżone o połowę - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na badanie przeprowadzone przez iGR na zlecenie firmy Transverse.
19 procent badanych chciałoby płacić rachunki tańsze o 25 procent, a 7 procent tańsze aż o 75 procent. Z kolei 14 procent zgodziłoby się na oglądanie reklam tylko gdyby zwolniono ich całkowicie z miesięcznych opłat za telefon komórkowy.
Jednocześnie ponad 1/3 ogółu badanych stwierdziła, że w ogóle nie chciałaby oglądać mobilnych reklam, niezależnie od zachęt jakie by im zaoferowano.
Badanie zostało przeprowadzone na grupie 810 mobilnych subskrybentów w wieku od 18 do 65 lat.
Dołącz do dyskusji: Mobilni użytkownicy chcą oglądać reklamy w zamian za niższe rachunki