„Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim w I półroczu, tylko „M jak Mieszkanie” na plusie
Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w pierwszym półroczu br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Jedyny wzrost w zestawieniu zanotowało „M jak Mieszkanie”, a na czele spadków były „Cztery Kąty” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w pierwszym półroczu 2017 roku wyniosła 56 817 egz. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszyła się ona o 0,66 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajęło „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyła się o 1,79 proc. do poziomu 40 168 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
Podium uzupełnia miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora). Jego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 35 617 egz., po spadku o 8,88 proc. - największym w zestawieniu.
W czerwcu 2017 roku sprzedaż ogółem lidera, czyli „Moje Mieszkanie”, wyniosła 51 010 egz., po spadku względem czerwca 2016 roku o 5,35 proc.
Podium uzupełniają: „M jak Mieszkanie” (39 357 egz.; do góry o 12,48 proc.) i „Cztery Kąty” (28 734 egz.; spadek 13,19 proc. - największy w zestawieniu).
Z kolei największy wzrost w tym ujęciu, wynoszący 14,50 proc. do 10 305 egz., odnotowało piąte w zestawieniu „Dobre Wnętrze” (ZPR Media).
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim w I półroczu, tylko „M jak Mieszkanie” na plusie