„Moje Mieszkanie” na czele pism wnętrzarskich. „Cztery Kąty” o 44 proc. w dół
W lutym br. pozycja lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich należała do „Mojego Mieszkania”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło „Dobre Wnętrze”, a na przeciwnym biegunie znalazły się „Cztery Kąty”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w lutym 2016 roku wyniosła 53 442 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zmniejszyła się ona o 11,73 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugie miejsce (z trzeciego) awansowało „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej jednak zmalała o 12,25 proc. do poziomu 41 769 egz.
Ostatnie miejsce na podium zajął miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora), który spadł z drugiej lokaty. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 33 163 egz., po spadku o 43,94 proc. - największym w zestawieniu.
Na ostatnim miejscu uplasował się magazyn „Dobre Wnętrze” (ZPR Media). Jego średni wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 7,22 proc. do 13 157 egz.
ZKDP | luty | Dynamika | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Moje Mieszkanie | 108 477 | 53 442 | 53 442 | 108 035 | 60 549 | 60 547 | -11,73% |
M jak Mieszkanie | 91 000 | 41 769 | 41 769 | 91 500 | 47 788 | 47 602 | -12,25% |
Cztery Kąty | 79 000 | 36 835 | 33 163 | 103 000 | 64 528 | 59 161 | -43,94% |
Weranda | 43 000 | 24 719 | 24 719 | 43 400 | 23 331 | 23 331 | 5,95% |
Dobre Wnętrze | 34 600 | 16 540 | 13 157 | 36 000 | 15 940 | 12 271 | 7,22% |
W lutym br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem, wynoszącym 26,98 proc., pochwalić się mógł miesięcznik „M jak Mieszkanie”. Z kolei największy spadek odnotowała tutaj „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot) - było to 9,46 proc.
ZKDP | 2016 | Dynamika | |||||
Wirtualnemedia.pl | luty | styczeń | |||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Moje Mieszkanie | 108 477 | 53 442 | 53 442 | 108 000 | 54 171 | 54 171 | -1,35% |
M jak Mieszkanie | 91 000 | 41 769 | 41 769 | 91 000 | 32 895 | 32 895 | 26,98% |
Cztery Kąty | 79 000 | 36 835 | 33 163 | 99 000 | 38 937 | 34 937 | -5,08% |
Weranda | 43 000 | 24 719 | 24 719 | 43 860 | 27 302 | 27 302 | -9,46% |
Dobre Wnętrze | 34 600 | 16 540 | 13 157 | 35 800 | 12 780 | 10 872 | 21,02% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” na czele pism wnętrzarskich. „Cztery Kąty” o 44 proc. w dół