Monika Niechajewicz: z TBWA do Cheil Polska
Monika Niechajewicz objęła funkcję dyrektora działu campaign w agencji Cheil Polska. Poprzednio pracowała w TBWA.
W Cheil Polska głównymi zadaniami Moniki Niechajewicz będą rozwój kompetencji pracowników działu campaign, dbanie o wysoką jakość realizowanych kampanii oraz ich spójność z celami strategicznymi klientów.
Przez ostatnie 7 lat Niechajewicz pracowała w agencji TBWA, gdzie współtworzyła strategie i była odpowiedzialna za realizację zintegrowanych kampanii lokalnych, koordynację w Europie Środkowo-Wschodniej, a także rozwój komunikacji globalnej. Przygotowywała projekty dla Mars Polska (marki Twix, Dove, Pedigree, Chappi, Kitekat), Nissana, Nivei i SCA (Tena). Wcześniej pracowała w agencjach Fabryka Wyobraźni i Primum PR, a ogółem z branżą reklamową jest związana od prawie 10 lat.
Monika Niechajewicz ukończyła italianistykę na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowe studia z zakresu marketingu i strategii marketingowych w Szkole Głównej Handlowej.
Jesienią ub.r. z TBWA do Cheil Polska przeszedł Przemysław Fura (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Monika Niechajewicz: z TBWA do Cheil Polska