Multikino głosem Fisza zachęca „Zatrać się w niezwykłych opowieściach"
Sieć kin Multikino rozpoczyna kampanię wizerunkową „Zatrać się w niezwykłych opowieściach". Lektorem spotu promującego kampanię jest polski muzyk Bartosz Waglewski znany jako Fisz.
Kampania Multikina podparta jest badaniami Vue i University College London - wynika z nich, że kilka godzin przed dużym ekranem może mieć zaskakujące korzyści dla funkcjonowania naszego mózgu, więzi społecznych, produktywności czy kreatywności. Kino może przynosić fascynujące korzyści poznawcze, emocjonalne i fizjologiczne.
W związku z publikacją w Polsce wyników badań z UCL Multikino wypuszcza film z manifestem „Zatrać się w niezwykłych opowieściach” rozpoczynając kampanię wizerunkową. Film, którego lektorem jest polski muzyk Bartosz Waglewski znany jako Fisz, pokazuje widzom, jak cenne jest zagubienie się w świetnej opowieści.
- Ta kampania jest dla nas bardzo ważna, bo dzięki niej możemy uświadomić odbiorcom korzyści płynące z oglądania filmów na wielkim ekranie - opisuje Sebastian Wojna, kierownik działu marketingu Multikino.
„Zatrać się w niezwykłych opowieściach” od października
Kampania wizerunkowa „Zatrać się w niezwykłych opowieściach” wystartowała 1 października br. a aktywacje z nią związane są zaplanowane na dwa miesiące. Film „Zatrać się w niezwykłych opowieściach” jest dystrybuowany we wszystkich kinach sieci, na stronie www oraz w mediach społecznych Multikina. Kampania reklamowa obejmuje Internet, prasę i outdoor oraz billboardy w wybranych miastach i metroboardy w warszawskim metrze. Ponadto spot wizerunkowy będzie emitowany w Internecie, w tym na YouTube’ie. Równolegle prowadzone będą działania z zakresu PR i influencer marketingu.
W spocie ukrytych jest aż 38 odniesień do filmów z całego świata. Fani Multikina na portalu Facebook mogą wziąć udział w konkursie i sprawdzić swoją filmową wiedzę.
Za komunikację kampanii „Zatrać się w niezwykłych opowieściach” odpowiada dział marketingu sieci Multikino – Aleksandra Siedlecka (działania w Internecie – social media, strona www i newsletter), Magdalena Cieplińska (adaptacja materiałów na polski rynek, planowanie i zakup mediów) oraz Natalia Kaleta-Nguyen (komunikacja z mediami, współpraca z ekspertem oraz z blogerami i influencerami).
Dołącz do dyskusji: Multikino głosem Fisza zachęca „Zatrać się w niezwykłych opowieściach"