Multiscreen nowym pakietem Media Impact Polska
Biuro reklamy Media Impact Polska wprowadziło do oferty pakiet reklamowy Multiscreen. Pozwala on na emisję przekazu reklamowego równocześnie na wybranych stacjonarnych i mobilnych wersjach serwisów internetowych Grupy Onet.pl.
Multiscreen pozwala dotrzeć do różnych grup użytkowników internetu w tym samym czasie. - Kolejne badania pokazują zwiększającą się konsumpcję wielu ekranów, stąd wierzymy, że nasze rozwiązanie wpłynie pozytywnie zarówno na zasięg jak i siłę przekazu reklamowego - podkreśla Magdalena Jabłońska, dyrektor sprzedaży specjalnej i członek zarządu Media Impact Polska.
Konstrukcja oferty zakłada wybór spośród sześciu najbardziej popularnych formatów reklamowych, które zostały zróżnicowane cenowo.
Pod kątem zasięgowym, klient może wybrać Onet Impact, czyli emisję doublebillboarda z cappingiem1 na stronie głównej Onet.pl i m.onet, link reklamowy oraz panel pod wybranym bloczkiem tematycznym po prawej stronie witryny na stronie głównej Onet.pl i m.onet. Do działań wizerunkowych odpowiedni będzie zaś branding playera w serwisie VOD.pl oraz branding playera na całym portalu w miejscach, gdzie umieszczone są materiały wideo.
Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że serwisy Grupy Onet-RASP w lipcu br. odwiedziło 15,68 mln użytkowników (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Multiscreen nowym pakietem Media Impact Polska