SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Murator” najpopularniejszym tytułem budowlanym w Polsce

W segmencie miesięczników budowlanych w lipcu br. największą sprzedaż ogółem miał „Murator”, najwięcej stracił „Majster”, zaś największy wzrost, wynoszący aż 60 proc., zanotowało pismo „Zbuduj Dom”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Murator” (Murator) w lipcu br. wyniosła 58 111 egz., czyli o 5,46 proc. mniej niż w lipcu ub.r.

Na drugim miejscu pozostał „Ładny Dom” (Agora), którego wynik poszedł do góry o 5,48 proc. do 23 434 egz.

Trzecią lokatę zajął „Majster” (Prószyński Media). Sprzedaż ogółem tego tytułu wyniosła 18 357 egz. i była niższa niż rok wcześniej o 12,33 proc. „Majster” zanotował tym samym największy spadek w zestawieniu.

Z kolei największym wzrostem (wynoszącym aż 60,31 proc.) pochwalić się może znajdujący się na ostatnim miejscu miesięcznik „Zbuduj Dom” (Murator). W lipcu br. sprzedał się on w liczbie 14 801 egz.

Wirtualnemedia.pl lipiec
ZKDP 2012 2011
Tytuł Sprzedaż ogółem 
Murator 58 111 61 468
Ładny Dom 23 434 22 217
Majster 18 357 20 939
Zbuduj Dom 14 801 9 233


W lipcu br. w porównaniu do czerwca br. największy wzrost sprzedaży ogółem zanotował „Murator” (było to 25,99 proc.), zaś najwięcej (38,03 proc.) stracił „Ładny Dom”.

Wirtualnemedia.pl 2012
ZKDP lipiec czerwiec
Tytuł Sprzedaż ogółem 
Murator 58 111 46 123
Ładny Dom 23 434 37 818
Majster 18 357 16 145
Zbuduj Dom 14 801 15 079

Dołącz do dyskusji: „Murator” najpopularniejszym tytułem budowlanym w Polsce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl