„Murator” najpopularniejszym tytułem budowlanym w Polsce
W segmencie miesięczników budowlanych w lipcu br. największą sprzedaż ogółem miał „Murator”, najwięcej stracił „Majster”, zaś największy wzrost, wynoszący aż 60 proc., zanotowało pismo „Zbuduj Dom”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Murator” (Murator) w lipcu br. wyniosła 58 111 egz., czyli o 5,46 proc. mniej niż w lipcu ub.r.
Na drugim miejscu pozostał „Ładny Dom” (Agora), którego wynik poszedł do góry o 5,48 proc. do 23 434 egz.
Trzecią lokatę zajął „Majster” (Prószyński Media). Sprzedaż ogółem tego tytułu wyniosła 18 357 egz. i była niższa niż rok wcześniej o 12,33 proc. „Majster” zanotował tym samym największy spadek w zestawieniu.
Z kolei największym wzrostem (wynoszącym aż 60,31 proc.) pochwalić się może znajdujący się na ostatnim miejscu miesięcznik „Zbuduj Dom” (Murator). W lipcu br. sprzedał się on w liczbie 14 801 egz.
Wirtualnemedia.pl | lipiec | |
ZKDP | 2012 | 2011 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Murator | 58 111 | 61 468 |
Ładny Dom | 23 434 | 22 217 |
Majster | 18 357 | 20 939 |
Zbuduj Dom | 14 801 | 9 233 |
W lipcu br. w porównaniu do czerwca br. największy wzrost sprzedaży ogółem zanotował „Murator” (było to 25,99 proc.), zaś najwięcej (38,03 proc.) stracił „Ładny Dom”.
Wirtualnemedia.pl | 2012 | |
ZKDP | lipiec | czerwiec |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Murator | 58 111 | 46 123 |
Ładny Dom | 23 434 | 37 818 |
Majster | 18 357 | 16 145 |
Zbuduj Dom | 14 801 | 15 079 |
Dołącz do dyskusji: „Murator” najpopularniejszym tytułem budowlanym w Polsce