SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Nasi w mundurach” w TTV z 286 tys. widzów

Cykl „Nasi w mundurach” emitowany na antenie TTV od 25 października w pierwszym tygodniu emisji śledziło średnio 285,8 tys. widzów, zapewniając stacji 2,98 proc. udziału w rynku oglądalności.

Uczestnicy programu „Nasi w mundurach”; fot. TTV Uczestnicy programu „Nasi w mundurach”; fot. TTV

„Nasi w mundurach” byli nadawani w TTV o godz. 22:00 od wtorku 25 października do niedzieli 30 października. Według danych Nielsen Audience Measurement cykl oglądało przeciętnie 285,8 tys., co przełożyło się na 2,98 proc. udziału w rynku.

Zdecydowanie najpopularniejszy był odcinek pokazany w piątek 28 października, który przyciągnął 389,5 tys. widzów (4,15 proc. udziału w rynku), natomiast odcinek z 26 października miał 253,3 tys. oglądających (2,64 proc. udziału), a ten z 29 października - 253,7 tys. (2,36 proc. udziału).

W grupie 16-49 lat program śledziło przeciętnie 164,3 tys. osób, dając TTV 4,68 proc. udziału rynkowego, natomiast w grupie widzów w wieku 25-49 lat z miast zanotował 64,7 tys. oglądających i 5,33 proc. udziału w rynku.

W porze emisji cyklu TTV było piątą stacja w grupie 16-49 i trzecią w grupie 25-49 z miast.

„Nasi w mundurach” to polska wersja „Celebrity Task Force"

„Nasi w mundurach” to polska wersja norweskiego formatu „Celebrity Task Force”. Ośmiu mężczyzn znanych ze stacji TTV bierze udział w programie, w którym przejdą wymagające szkolenie wojskowe.

- Są w różnym wieku, mają odmienne poglądy i doświadczenia. Przed nimi 12 dni ciężkich ćwiczeń i cel - ukończenie wojskowego szkolenia! Nie będzie lekko! Na wodzie, lądzie oraz w powietrzu - uczestnicy będą zdobywać nowe umiejętności, które mogą przydać się w wielu ekstremalnych sytuacjach.  Pod okiem dowódców służb mundurowych z wieloletnim doświadczeniem, będą trenować wytrwałość i przełamywać własne słabości. Sprawdzą, czy potrafią odnaleźć się w trudnych warunkach i zadbać o bezpieczeństwo swoje oraz bliskich. W ostatnim odcinku tylko wybrani będą mogli przystąpić do finałowego zadania - czytamy w opisie produkcji.

 

Uczestnikami programu „Nasi w mundurach” byli Jan Pirowski, Krzysztof Ufnal, Piotr „Stalowy” Sikora, Maciej Liziniewicz, Damian Nagana, Mateusz „Tarzan” Leśniak, Andrzej Gąsienica i Joachim Zeiske.

Za realizację programu na zlecenie TTV odpowiada Well Well Productions, producent m.in. „Gogglebox. Przed telewizorem”. Zdjęcia do programu „Nasi w mundurach” realizowane były w ostatnich tygodniach.

Dołącz do dyskusji: „Nasi w mundurach” w TTV z 286 tys. widzów

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Iksiński
A ile było w grupie 25-49 z miast powyżej 100 tys z włosami koloru błąd i posiadaczami kotów lub psów?
0 0
odpowiedź
User
Karolina
Zawsze jak wynik jest średni to w grupie tvn wymyślany jest target w którym wynik nie jest już taki słaby na tle konkurencji. Grupa komercyjna od 2 lat to 16-59 i może ten wynik warto podać nadawco!
0 0
odpowiedź
User
Ja_2022
Dużo lepsze Życie na kredycie jest. Ktoś wie jaka była oglądalność?
0 0
odpowiedź