„Nasz nowy dom” hitem Polsatu. Stacja miażdży konkurencję
Piątą edycję prowadzonego przez Katarzynę Dowbor reality-show „Nasz nowy dom” po pięciu odcinkach ogląda średnio 2,45 mln osób. Polsat w czasie emisji produkcji wygrywa z konkurencyjnymi stacjami.
Program „Nasz nowy dom 5” oglądać można na antenie Polsatu w niedziele o godz. 17.45, począwszy od 6 września 2015 roku. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że pierwsze pięć odcinków najnowszej serii formatu oglądało średnio 2,45 mln osób. Przełożyło się to na 19,69 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 23,25 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
Do tej pory najwięcej widzów zgromadził odcinek z 27 września br. Przyciągnął on przed ekrany Polsatu 2,60 mln oglądających.
Trzy topowe odcinki reality-show Polsatu
Data | Godz. | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | ||
27-09-2015 | 17:47:03 | 2 598 435 | 20,71% |
04-10-2015 | 17:46:44 | 2 517 917 | 20,43% |
06-09-2015 | 17:47:22 | 2 488 297 | 19,15% |
Warto dodać, że nadawana jesienią ub.r. cała trzecia seria reality-show przyciągała przed ekrany o 340 tys. mniej widzów. Oglądało ją średnio 2,11 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 15,74 proc. oraz 18,62 proc. (zobacz te dane).
Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu” zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem jest TVP1 emitująca „Komisarza Alexa” i teleturniej „Jaka to melodia?”, co przekłada się na 12,29 proc. udziału. Trzecia jest TVP2 (głównie „Panorama”, „Sport telegram” oraz „Pogoda”; 9,96 proc.), natomiast czwartą lokatę zajmuje TVN (gł. „Ugotowani”; 6,13 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej TVN jest drugi, trzecia - Jedynka, a czwarta - Dwójka.
Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
Polsat - Nasz nowy dom 5 | 2 453 538 | 19,69% | 23,25% |
TVP1 | 1 531 259 | 12,29% | 7,17% |
TVP2 | 1 241 484 | 9,96% | 5,91% |
TVN | 764 327 | 6,13% | 8,23% |
Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. Pomaga jej architekt Maciej Pertkiewicz. W każdym odcinku ekipa remontowa w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu jest Constantin Entertainment.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że we wrześniu br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wyniósł 12,4 proc.
Dołącz do dyskusji: „Nasz nowy dom” hitem Polsatu. Stacja miażdży konkurencję