SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Nasz nowy dom” hitem Polsatu. Stacja miażdży konkurencję

Piątą edycję prowadzonego przez Katarzynę Dowbor reality-show „Nasz nowy dom” po pięciu odcinkach ogląda średnio 2,45 mln osób. Polsat w czasie emisji produkcji wygrywa z konkurencyjnymi stacjami.

Katarzyna Dowbor, fot. PolsatKatarzyna Dowbor, fot. Polsat

Program „Nasz nowy dom 5” oglądać można na antenie Polsatu w niedziele o godz. 17.45, począwszy od 6 września 2015 roku. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że pierwsze pięć odcinków najnowszej serii formatu oglądało średnio 2,45 mln osób. Przełożyło się to na 19,69 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 23,25 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Do tej pory najwięcej widzów zgromadził odcinek z 27 września br. Przyciągnął on przed ekrany Polsatu 2,60 mln oglądających.

Trzy topowe odcinki reality-show Polsatu

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

27-09-2015

17:47:03

2 598 435

20,71%

04-10-2015

17:46:44

2 517 917

20,43%

06-09-2015

17:47:22

2 488 297

19,15%

Warto dodać, że nadawana jesienią ub.r. cała trzecia seria reality-show przyciągała przed ekrany o 340 tys. mniej widzów. Oglądało ją średnio 2,11 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 15,74 proc. oraz 18,62 proc. (zobacz te dane).

Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu” zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem jest TVP1 emitująca „Komisarza Alexa” i teleturniej „Jaka to melodia?”, co przekłada się na 12,29 proc. udziału. Trzecia jest TVP2 (głównie „Panorama”, „Sport telegram” oraz „Pogoda”; 9,96 proc.), natomiast czwartą lokatę zajmuje TVN (gł. „Ugotowani”; 6,13 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej TVN jest drugi, trzecia - Jedynka, a czwarta - Dwójka.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

Polsat - Nasz nowy dom 5

2 453 538

19,69%

23,25%

TVP1

1 531 259

12,29%

7,17%

TVP2

1 241 484

9,96%

5,91%

TVN

764 327

6,13%

8,23%

Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. Pomaga jej architekt Maciej Pertkiewicz. W każdym odcinku ekipa remontowa w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu jest Constantin Entertainment.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że we wrześniu br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wyniósł 12,4 proc.

Dołącz do dyskusji: „Nasz nowy dom” hitem Polsatu. Stacja miażdży konkurencję

37 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zabawne
Jeden z najbardziej misyjnych programow w tv a nadaje go stacja komercyjna. TVP zamiast pomagać ludziom woli znajdować kuchty dzianym rolnikom...
odpowiedź
User
bozena_ra
Oglądam i ciesze się szcześciem tych ludzi.Nowy architekt super tak jak Pani Dowbor
odpowiedź
User
pavv
Program tak ciekawy, że aż nieprawdopodobny! W te 5 dni to można pokoje pomalować, a nie zrobić remont kapitalny całego domu. Ciekawe ile jeszcze dni po nagraniach kontynuują remont.
odpowiedź