„Nasz nowy dom” hitem Polsatu. Stacja pokonuje konkurencję
Czwartą edycję prowadzonego przez Katarzynę Dowbor reality-show „Nasz nowy dom” po trzech odcinkach ogląda średnio 2,3 mln osób. Polsat w czasie emisji produkcji wygrywa z konkurencyjnymi stacjami.
Program „Nasz nowy dom 4” oglądać można na antenie Polsatu w niedziele o godz. 17.45, począwszy od 1 marca 2015 roku. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że pierwsze trzy odcinki najnowszej serii formatu oglądało średnio 2,32 mln osób. Przełożyło się to na 16,48 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 20,54 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
Do tej pory najwięcej widzów zgromadził odcinek z 15 marca br. Przyciągnął on przed ekrany Polsatu 2,46 mln oglądających.
Trzy topowe odcinki reality-show Polsatu
Data |
Godz. |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
||
01-03-2015 |
17:47:54 |
2 253 691 |
15,63% |
08-03-2015 |
17:49:31 |
2 257 483 |
16,34% |
15-03-2015 |
17:47:52 |
2 461 495 |
17,49% |
Średnio: |
2 324 206 |
16,48% |
Warto dodać, że nadawana wiosną ub.r. cała druga seria reality-show przyciągała przed ekrany mniej widzów. Oglądało ją średnio 1,66 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 13,59 proc. oraz 16,51 proc. (zobacz te dane).
Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu” zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem jest TVP1 emitująca w tym czasie serial „Strażacy” oraz teleturniej muzyczny „Jaka to melodia?”, co przekłada się na 14,55 proc. udziału. Trzecia jest TVP2 (głównie „Panorama”, „Sport telegram” oraz „Pogoda”; 10,74 proc.), natomiast czwartą lokatę zajmuje TVN (gł. „Ugotowani” i „Piekielny hotel”; 7,16 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej TVN jest drugi, trzecia - Jedynka, a czwarta - Dwójka.
Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
Polsat - Nasz nowy dom 4 |
2 324 206 |
16,48% |
20,54% |
TVP1 |
2 052 013 |
14,55% |
9,85% |
TVP2 |
1 514 678 |
10,74% |
6,24% |
TVN |
1 009 324 |
7,16% |
10,16% |
Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa pod kierunkiem architekta Martyny Kupczyk oraz kierownika robót Artura Witkowskiego w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny.
Producentem programu jest Constantin Entertainment.
Dołącz do dyskusji: „Nasz nowy dom” hitem Polsatu. Stacja pokonuje konkurencję