„Nasz nowy dom” emitowany dwa razy w tygodniu stracił 150 tys. widzów. Polsat wiceliderem w 16-49
Reality-show „Nasz nowy dom” w nowym sezonie - emitowany dwa razy w tygodniu - śledziło średnio 1,34 mln osób. W porównaniu do dwunastej edycji, pokazywanej jesienią ub.r., produkcja straciła 150 tys. widzów. Polsat w czasie emisji audycji zajął czwarte miejsce w rynku w 4+ i drugie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 34,35 mln zł.
Czternastą edycję reality-show „Nasz nowy dom” oglądać można było na antenie Polsatu w środy i czwartki o godz. 20.05, w okresie od 4 marca do 21 maja br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w wiosennej ramówce br. format oglądało średnio 1,34 mln osób. Przełożyło się to na 8,88 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,92 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,84 proc. w grupie 16-59.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najchętniej oglądany odcinek zgromadził przed telewizorami 1,63 mln widzów. Wyemitowany został 16 kwietnia br.
Nadawana wiosną ub.r. dwunasta seria reality-show przyciągała przed ekrany o 150 tys. więcej widzów. Gromadziła średnio 1,49 mln osób przy udziale wynoszącym 9,87 proc. w 4+, 12,19 proc. w 16-49 oraz 11,05 proc. w 16-59.
Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu 14” zajął ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem była TVP1 emitująca w tym czasie różne audycje, w tym „Alarm!” oraz seriale „Leśniczówka” i „Ojciec Mateusz”, co przełożyło się na 11,43 proc. udziału. Drugi był TVN („Na Wspólnej” oraz teleturniej „Milionerzy”; 10,58 proc.), a trzecią lokatę zajęła TVP2 (gł. „Barwy szczęścia”, „Na dobre i na złe”, „Będzie dobrze, kochanie” i filmy fabularne; 10,26 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był wiceliderem.
Wpływy z reklam pokazanych przy 26 premierowych odcinkach właśnie zakończonej edycji „Naszego nowego domu” wyniosły 34,35 mln zł. Dla porównania, wiosną ub.r. program przy 12 premierach zarobił 22,56 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu jest Constantin Entertainment.
Aktualnie trwają prace nad kolejnymi odcinkami „Naszego nowego domu”. 15. edycja programu najprawdopodobniej zostanie pokazana w Polsacie w jesiennej ramówce.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,85 proc.
Dołącz do dyskusji: „Nasz nowy dom” emitowany dwa razy w tygodniu stracił 150 tys. widzów. Polsat wiceliderem w 16-49