1,30 mln widzów programu „Nasz nowy dom” w Polsacie. 47,21 mln zł
Reality-show „Nasz nowy dom” jesienią śledziło średnio 1,30 mln osób. W porównaniu do trzynastej edycji, pokazywanej jesienią ub.r., produkcja straciła 150 tys. widzów. Polsat w czasie emisji audycji zajął trzecie miejsce w rynku w 4+ i drugie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 47,21 mln zł.
Piętnastą edycję reality-show „Nasz nowy dom” oglądać można było na antenie Polsatu w środy i czwartki o godz. 20.05, w okresie od 2 września do 26 listopada br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w jesiennej ramówce br. format oglądało średnio 1,30 mln osób. Przełożyło się to na 8,96 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,82 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,28 proc. w grupie 16-59.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów program prowadzony przez Katarzynę Dowbor miał 22 października - odcinek ten śledziło 1,64 mln.
Nadawana jesienią ub.r. trzynasta seria reality-show przyciągała przed ekrany o 150 tys. więcej widzów. Gromadziła średnio 1,45 mln osób przy udziale wynoszącym 9,69 proc. w 4+, 11,23 proc. w 16-49 oraz 10,70 proc. w 16-59.
Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu 15” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem była TVP1 emitująca w tym czasie gł. „Alarm!” oraz seriale „Leśniczówka” i „Ojciec Mateusz”, co przełożyło się na 10,15 proc. udziału. Drugi był TVN („Na Wspólnej” oraz „Milionerzy”; 9,06 proc.), a czwartą lokatę zajęła TVP2 (gł. „Barwy szczęścia”, „Na dobre i na złe” i filmy fabularne; 8,54 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był wiceliderem.
Wpływy z reklam pokazanych premierowych odcinkach właśnie zakończonej edycji „Naszego nowego domu” wyniosły 47,21 mln zł. Dla porównania, jesienią ub.r. program zarobił 50,44 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu jest Constantin Entertainment.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,85 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,30 mln widzów programu „Nasz nowy dom” w Polsacie. 47,21 mln zł