NBCU i Procter & Gamble uruchamiają serwis dla miłośnikówzwierząt
Koncern medialny NBC Universal i firma Procter & Gambleuruchomiły internetowy portal dla miłośników zwierząt.
Serwis Petside.com oferuje pełną gamę informacji na temat kotów,psów i innych zwierząt trzymanych w domu - informuje New YorkTimes. W portalu znajdują się m.in. linki do sklepów internetowych(np. Petco.com) oraz artykuły z wszelkiego rodzaju poradamiodnośnie zwierząt.
Petside.com pełni również funkcję serwisu społecznościowego.Użytkownicy mogą w nim tworzyć własne profile i kontaktować się zinnymi właścicielami zwierząt.
NBCU i Procter & Gamble będą dzielić się zyskamiwypracowanymi z reklam na stronach serwisu. Jeśli Petside.com okażesię sukcesem, obie strony nie wykluczają dalszych wspólnychinternetowych przedsięwzięć.
Według firmy badawczej Nielsen Online, w ubiegłym miesiącunajchętniej odwiedzanymi stronami z tej kategorii były:PetSmart.com (2,48 miliona unikalnych odwiedzin), PetFinder.com(2,1 mln) i DogBreedInfo.com (1,1 mln).
źródło: NYT
Dołącz do dyskusji: NBCU i Procter & Gamble uruchamiają serwis dla miłośnikówzwierząt