NBS Communications z 3,9 mln zł przychodów i 896 tys. zł zysku
Agencja public relations NBS Communications w ub.r. zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 2,4 proc. do 3,86 mln zł, a jej zysk netto poszedł w górę z 530,2 do 896,5 tys. zł zysku netto.
Przychody krajowe NBS Communications wyniosły w ub.r. 2,34 mln zł, a te z zagranicy - 1,52 mln zł.
W sprawozdaniu złożonym w KRS agencja stwierdziła, że wybuch epidemii wiosną ub.r. czasowo wpłynął negatywnie na jej działalność. - Było to związane z zawieszeniem lub odwołaniem kilku toczących się i planowanych projektów, głównie na rynku kapitałowym. Okres ten (ok. dwóch-trzech miesięcy) w pełni wykorzystaliśmy na wzmożoną współpracę z naszymi klientami, wspierając ich w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w tym wymagającym i pełnym wyzwań czasie - opisano.
Zaznaczono, że w dalszej części roku agencja kontynuowała współpracę z większością stałych klientów oraz pozyskała obsługę kolejnych firm.
NBS Communications pracowało przy debiucie giełdowym Allegro
Agencja NBS Communications specjalizuje się w PR korporacyjnym, finansowym i relacjach inwestorskich. Jesienią ub.r. zajmowała się działaniami informacyjno-promocyjnymi przy debiucie giełdowym Allegro.
Koszty ogólnego zarządu firmy zmniejszyły się rok do roku z 2,7 do 2,51 mln zł, a koszty wytworzenia sprzedanych produktów - z 596,8 do 452,1 tys. zł. W ujęciu rodzajowym wydatki w ub.r. wyniosły 2,51 mln zł, z czego 1,8 mln zł poszło na usługi obce, 537,5 tys. zł na wynagrodzenia, a 120,8 tys. zł na ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia pracownicze.
Przeciętna liczba pracowników etatowych agencji zmalała z pięciu do czterech. - Przez większość ubiegłego roku nasz zespół pracował zdalnie, współpracując ze sobą i obsługując klientów „na odległość”. Konsultanci NBS Communications poradzili sobie w nowej sytuacji bardzo dobrze, z dnia na dzień sprawnie przystosowując się do nowej rzeczywistości biznesowej - opisano w sprawozdaniu.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Po wybuchu epidemii firma uzyskała 42,4 tys. zł z umorzeń przez trzy miesiące składek pracowniczych na ZUS.
900 tys. zł na dywidendę
Zysk sprzedażowy NBS Communications poszedł w górę z 662,9 do 897,6 tys. zł, zysk operacyjny - z 663,1 do 939,5 tys. zł, zysk brutto - z 660,2 do 984,9 tys. zł, a zysk netto - z 530,2 do 896,5 tys. zł. W ub.r. agencja zapłaciła 88,4 tys. zł, a rok wcześniej - 130 tys. zł.
60,7 proc. udziałów agencji ma członek jej zarządu Anna Krajewska, a 39,3 proc. - prezes Piotr Wojtaszek.
Pod koniec czerwca wspólnicy na walnym zgromadzeniu zdecydowali, że jako dywidenda zostanie im wypłacone 900,5 tys. zł - cały zeszłoroczny zysk netto plus 3,9 tys. zł z dodatniej korekty wyniku za 2019 rok.
- W bieżącym 2021 r. sprzyja nam dobra koniunktura, a zapotrzebowanie na nasze usługi utrzymuje się na wysokim poziomie. W związku z planowanym dalszym rozwojem firmy planujemy wzmocnienie naszego zespołu - zapowiedziano w sprawozdaniu.
Dołącz do dyskusji: NBS Communications z 3,9 mln zł przychodów i 896 tys. zł zysku