Nowa marka owoców i warzyw Rajski Ogród debiutuje na rynku
Firma Bury wprowadza na rynek własną ogólnopolską markę owoców i warzyw Rajski Ogród. Wesprą to działania promocyjne w punktach sprzedaży. Za całościową kreację marki odpowiada agencja Cumulus.
Koncepcja nowej marki i projekty opakowań produktów Rajskiego Ogrodu są wynikiem badań rynku i preferencji konsumentów. W jej ofercie znajdują się owoce i warzywa specjalnie wyselekcjonowane, pochodzące od zaufanych i sprawdzonych dostawców.
Agencja Cumulus rozpoczęła prace nad stworzeniem nowej marki dla firmy Bury w 2018 roku. Agencja była odpowiedzialna za przygotowanie konceptu kreatywnego marki, logo, nazwy oraz designu opakowań. Cumulus zrealizował również dla firmy Bury badania marketingowe dotyczące Rajskiego Ogrodu, w tym badania fokusowe prowadzone w Warszawie i Lublinie.
Rajski Ogród to marka dla ludzi ceniących zdrowy tryb życia i świadomych konsumentów. Marka została stworzona dla osób uważających, że prawdziwe, świeże owoce i warzywa są nieocenionym źródłem zdrowia i dobrego wyglądu.
Nazwa Rajski Ogród została stworzona i wybrana ze względu na jej pojemność. Pozwala ona komunikować wiele różnorodnych kategorii owoców i warzyw, co jest istotne ze względu na szerokość oferty firmy Bury. Firma posiada w swojej ofercie ponad 150 produktów, do których należą polskie owoce i warzywa, a także zagraniczne owoce cytrusowe i egzotyczne. Istotna jest również emocjonalność samej nazwy. Kojarzy się ona z doskonałością, czystością, błogością oraz idealnym smakiem. Zaproponowany claim – „na zdrowie” – odpowiada natomiast kluczowemu czynnikowi zakupów warzyw i owoców oraz misji firmy Bury.
Zaprojektowane dla nowej marki logo, jego zielono-żółto-biała kolorystyka i wykorzystanie motywów roślinnych nawiązuje do rajskiego charakteru owoców i warzyw firmy Bury. Jest ono pogodne, lekkie, ma wzbudzać skojarzenia ze świeżością, naturalnością i jakością. Wykorzystanie fontu sprawiającego wrażenie odręcznego pisma kojarzy się z kolei z naturalnym sposobem upraw. Przygotowane projekty opakowań owoców i warzyw marki Rajski Ogród komunikują natomiast jeden z najważniejszych wyróżników marki, czyli sprawdzonego dostawcę, eksperta w zakresie owoców i warzyw z wieloletnim doświadczeniem.
Firma pracuje już także nad kolejnymi rozwiązaniami mającymi przyczynić się do rozwoju marki Rajski Ogród. Trwają właśnie prace nad możliwością wdrożenia opakowań biodegradowalnych, do których produkcji wykorzystuje się granulat z kukurydzy i trzciny. Firma bada także możliwość wprowadzenia tacek tekturowych lub takich wykonanych z pulpy.
Debiut rynkowy marki Rajski Ogród, która dostępna jest w ok. 2 tys. sklepów na terenie całej Polski wspierają na obecnym etapie działania promocyjne w sklepach z wykorzystaniem takich nośników reklamowych, jak hangery, wobblery, komplety naklejek podłogowych, plakaty itp. Prowadzone będą też punktowo promocje sprzedaży z bonusami i gadżetami dla konsumentów. Zaplanowano też działania reklamowe w internecie.
Dołącz do dyskusji: Nowa marka owoców i warzyw Rajski Ogród debiutuje na rynku