„O mnie się nie martw” straciło 320 tys. widzów. TVP2 liderem rynku
Dziewiąty sezon „O mnie się nie martw” oglądało średnio 1,84 mln osób, o 320 tys. widzów mniej niż gromadził siódmy sezon w analogicznym okresie rok wcześniej. Produkcja jednak dała Dwójce pozycję lidera oglądalności rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 10,01 mln zł.
Widzowie Dwójki „O mnie się nie martw 9” mogli oglądać w piątki o godz. 20.40, w okresie od 14 września do 7 grudnia br. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, serial oglądało średnio 1,84 mln widzów, co przełożyło się na 12,49 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,40 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,85 proc. w grupie 16-59.
Największą widownię zgromadził odcinek z 16 listopada br., który przyciągnął przed ekrany 2,11 mln widzów.
Cały siódmy sezon „O mnie się nie martw”, emitowany jesienią ub.r., oglądało średnio 2,16 mln osób, co przełożyło się na 14,59 proc. udziału w 4+, 11,60 proc. w 16-49 i 13,52 proc. w 16-59. Oznacza to, że produkcja straciła 320 tys. widzów.
TVP2 w paśmie emisji serialu zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wiceliderem w tym czasie był TVN, który nadawał wówczas filmy w paśmie „Superkino”, co dało jej 10,91 proc. udziału. Trzecia była TVP1 (gł. teleturniej „The Wall. Wygraj marzenia”; 9,04 proc.)., a czwarte miejsce zajął Polsat (gł. „World of Dance - Polska”; 8,48 proc.)
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Dwójka była wiceliderem.
Wpływy reklamowe z 13 odcinków „O mnie się nie martw 9” wyniosły 10,01 mln zł. Dla porównania siódma seria zarobiła z reklam 9,33 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.
Dołącz do dyskusji: „O mnie się nie martw” straciło 320 tys. widzów. TVP2 liderem rynku