SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„World of Dance - Polska” wypadło gorzej od „Wyspy przetrwania”. 1,25 mln widzów i trzecie miejsce w rynku

Nowe taneczne widowisko „World of Dance - Polska” gromadziło średnio 1,25 mln widzów, o 80 tys. osób mnij niż gromadziła pokazywana rok temu w tym samym paśmie „Wyspa przetrwania”. Polsat w czasie nadawania nowego formatu był trzeci w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 28,42 mln zł.

Ildar Gaynutdinov, zwycięzca pierwszej polskiej edycji „World of Dance - Polska”; fot. Telewizja PolsatIldar Gaynutdinov, zwycięzca pierwszej polskiej edycji „World of Dance - Polska”; fot. Telewizja Polsat

Program „World of Dance - Polska” nadawany był w Polsacie w piątki o godz. 20.05, w okresie od 14 września do 16 listopada br. Średnia oglądalność nowego projektu wyniosła 1,25 mln widzów, co przełożyło się na 8,55 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,66 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,99 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków obejrzało średnio 3,94 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 1,48 mln, a w 16-59 - 2,12 mln; dane udostępnione przez Mediacom).

Najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek - śledziło go 1,66 mln osób.

W analogicznym okresie rok wcześniej Polsat w tym samym paśmie pokazywał „Wyspę przetrwania”, którą śledziło również 1,17 mln osób przy udziałach wynoszących 8,14 proc. w 4+, 11,54 proc. w 16-49 oraz 9,64 proc. w 16-59. Oznacza to, że „World of Dance - Polska” miało o 80 tys. widzów mniej.

Polsat w czasie emisji nowego formatu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należała do TVP2, która nadawała wtedy seriale „Barwy szczęścia” i „O mnie się nie martw”, co dało jej 13,39 proc. udziału. Drugie miejsce zajął TVN (filmy fabularne; 10,72 proc.), a czwarte - TVP1 (gł. „Alarm!”, „The Wall. Wygraj marzenia” i transmisje sportowe; 8,29 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był trzeci.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków produkcji wyniosły 28,42 mln zł. Dla porównania „Wyspa przetrwania” rok temu na premierach zarobiła 34,94 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

W „World of Dance - Polska” uczestnicy rywalizują w trzech grupach wiekowych: dorośli w wieku 18 i więcej lat (1-4 tancerzy), formacje taneczne w wieku 18 i więcej lat (5-20 tancerzy) i juniorzy w wieku od 8 do 18 lat (soliści i formacje do 20 tancerzy). Gospodarzami polskiej edycji talent-show są Olga Kalicka i Karol „Niecik” Niecikowski. W jury programu zasiądą Michał Malitowski, Rafał „Roofi” Kamiński oraz Edyta Herbuś.

Zwycięzcą pierwszej polskiej edycji program został Ildar Gaynutdinov.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 10,91 proc.

Dołącz do dyskusji: „World of Dance - Polska” wypadło gorzej od „Wyspy przetrwania”. 1,25 mln widzów i trzecie miejsce w rynku

21 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
To ino ja
Moda na taniec już mija.
odpowiedź
User
Pdk
Solorzu - widzisz i nie grzmisz. Jaką klęskę musi jeszcze wypuścić Terentiew, abyś odsunął ją od stanowiska dyrektor programowej Polsatu? Ta pani już zupełnie nie ma wyczucia rynku. Raz na ruski rok trafi z jakąś nowością, która i tak ma się dobrze przez max 2-3 sezony.
odpowiedź
User
Virtu
Polsat powinien skupić się w prime time wyłącznie na filmach i.zagranicznych serialach.
odpowiedź