SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„O!Twórz Mieszkanie” - konkurs wnętrzarski w nowej kampanii Porta Drzwi

Wystartowała nowa kampania marki Porta Drzwi „O!Twórz Mieszkanie”, w której przygotowano konkurs z nagrodami pieniężnymi o łącznej wartości 60 tys. zł. Za strategię i realizację akcji odpowiada Agencja CIA - Content Impact Agency.

„O!Twórz Mieszkanie” to konkurs na najpiękniejsze mieszkanie w Polsce. Akcja ma zachęcić Polaków do zaprezentowania swoich mieszkań, promować ciekawe rozwiązania i atrakcyjne wnętrza.

Aby wziąć udział w konkursie należy za pomocą formularza na stronie internetowej otworzmieszkanie.pl wysłać zdjęcia mieszkania wraz z opisem jego wystroju, procesu urządzania i swojej historii. Termin nadsyłania zgłoszeń mija 28 lutego br., zaś 29 marca br. jury wyłoni zwycięzców. Jurorami będą eksperci z zakresu urządzania wnętrz, w tym przedstawiciele mediów i blogosfery wnętrzarskiej.

Za pierwsze miejsce przewidziano nagrodę pieniężną w wysokości 30 tys. zł i tytuł „Mieszkanie Roku by PORTA”, za drugą lokatę nagrodzeni odbiorą 15 tys. zł, a za trzecią - 5 tys. zł. W ramach konkursu przyznanych zostanie również dziesięć nagród dodatkowych o wartości tysiąca złotych.

Głównym organizatorem akcji oraz fundatorem nagród jest Porta Drzwi, natomiast partnerami konkursu są: „Dzień́ dobry TVN”, „Dobre wnętrze”, Homebook.pl i WP Dom.

Pomysłodawcą i realizatorem akcji „O!Twórz Mieszkanie” jest Agencja CIA - Content Impact Agency, która współpracuje z marką Porta Drzwi od trzech lat.

Konkurs jest promowany w telewizji (kanały grupy TVN w ramach ofert Kobieta Premium i Miasta Premium) i prasie („Dobre Wnętrze”), internecie (Homebook.pl, WP Dom, portale ZPR Media). Do współpracy w ramach projektu zaproszono też influencerów, m.in. Make Home Easier, Home on the Hill, Niebałaganka, Conchita Home, Zoyka Home, 1001 Rzeczy czy Agnieszka Kudela.

Dołącz do dyskusji: „O!Twórz Mieszkanie” - konkurs wnętrzarski w nowej kampanii Porta Drzwi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl