CIA - Content Impact Agency będzie reklamowała Porta Drzwi
Przez najbliższe dwa lata obsługą marketingową produktów Porta Drzwi (wytwarzanych przez Porta KMI Poland) będzie zajmowała się agencja CIA - Content Impact Agency.
CIA - Content Impact Agency będzie odpowiadała za opracowanie i wdrożenie strategii działań contentowych marki Porta Drzwi w latach 2017-2018, wspartych regularnymi aktywnościami reklamowymi i sponsoringowymi.
Działania będą prowadzone przede wszystkim w telewizji oraz internecie (m.in. w social media, poprzez współpracę z influencerami). W br. komunikacja marketingowa będzie związana z 25-leciem działalności Porta KMI Poland.
- W 2015 rozpoczęliśmy realizację kampanii „Otwórz się na możliwości”, w ramach której zainicjowaliśmy strategię komunikacji marki opartą o emocje, bliskie naszym klientom. Otwartość na emocje, które towarzyszą nam na co dzień, były punktem wyjścia nowej strategii - opisuje Artur Pęksyk, dyrektor makretingu w Porta KMI Poland. - Poszukiwaliśmy agencji, która doskonale zrozumie wartości naszej dotychczasowej strategii oraz wzmocni ją w komunikacji o skuteczny insight konsumencki. Postawiliśmy sobie za cel, aby nowe działania w wyjątkowy sposób pomogły zwrócić uwagę na markę Porta Drzwi z uwzględnieniem dużego stopnia zaangażowania konsumentów nie tylko w sam proces zakupowy, ale również w interakcję z marką - dodaje.
Nie podane, ile ani które inne agencje starały się o to zlecenie. CIA - Content Impact Agency pracowała poprzednio dla Porta KMI Poland na zasadach projektowych. Producent współpracował też z agencjami reklamowymi GPD Agency, Schulz Brand Friendly i MrBloom.
Dołącz do dyskusji: CIA - Content Impact Agency będzie reklamowała Porta Drzwi