„Taniec z Gwiazdami 7” ogląda 2,41 mln widzów. Widownia rośnie z odcinka na odcinek
Siódma edycja „Tańca z Gwiazdami” gromadzi średnio 2,41 mln widzów, czyli o 530 tys. osób mniej niż piąta odsłona widowiska emitowana wiosną ub.r. Polsat w czasie nadawania show jest liderem rynku telewizyjnego w 4+, ale w grupie 16-49 przegrywa z TVN.
„Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” nadawany jest w Polsacie w piątki o godz. 20.05, począwszy od 3 marca br. Średnia oglądalność trzech odcinków siódmej edycji show wyniosła 2,41 mln widzów, co przełożyło się na 16,09 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,33 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,66 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Widownia widowiska rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich oglądało 2,29 mln widzów, drugi - 2,37 mln, a trzeci - 2,60 mln.
Dla porównania, piątą odsłonę „Tańca” w Polsacie, emitowaną w piątki o 20.05 w analogicznym okresie ub.r., oglądało po trzech odcinkach 2,94 mln osób, przy udziale wynoszącym 19,12 proc. w 4+ oraz 14,63 proc. w 16-49. Oznacza to, że talent-show stracił 530 tys. widzów.
Polsat w czasie emisji tanecznego formatu cały czas zajmuje pierwsze miejsce w całym rynku telewizyjnym. Druga lokata należy do TVP2, która nadaje wtedy seriale „Barwy szczęścia”, „O mnie się nie martw”, „Rodzinkę.pl”, co daje jej 10,80 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje TVN (filmy w paśmie „Superkino”; 9,54 proc.), a czwarte - TVP1 (kroniki sportowe, „Pogodę”, seriale „Wiktoria” i „Barabasz” oraz filmy fabularne; 8,38 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 liderem jest już jednak TVN, a dalej plasują się: Polsat, Dwójka i Jedynka.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w lutym br. wyniósł 10,93 proc.
Dołącz do dyskusji: „Taniec z Gwiazdami 7” ogląda 2,41 mln widzów. Widownia rośnie z odcinka na odcinek
2,41 mln to i tak dużo.
Może jak spadnie poniżej 2 mln to nie będzie kolejnej edycji?