1,7 mln widzów czwartego sezonu „Druga szansa”. Widownia rośnie z odcinka na odcinek
Czwarty sezon serialu „Druga szansa” ogląda średnio 1,71 mln osób, o 80 tys. więcej niż drugą serię pokazywaną rok temu. TVN w czasie emisji serialu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i drugie w 16-49. Widownia produkcji rośnie z odcinka na odcinek.
Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków czwartej serii „Drugiej szansy”, pokazywanych w poniedziałki o 21.30 począwszy od 11 września br., wyniosła 1,71 mln widzów. Przełożyło się to na 13,02 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,65 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,56 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Serial notuje wzrost oglądalności z odcinka na odcinek. Pierwszy oglądało 1,48 mln osób, drugi - 1,73 mln, a trzeci - już 1,91 mln.
Dla porównania, drugą odsłonę „Drugiej szansy”, emitowaną jesienią ub.r., po trzech odcinkach oglądało 1,63 mln osób, przy udziałach wynoszących odpowiednio 12,41 proc., 14,30 proc. i 14,27 proc. Oznacza to, że serial zyskał 80 tys. widzów.
TVN w czasie emisji „Drugiej szansy 4” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie jest TVP2, pokazująca wówczas końcówkę serialu „M jak miłość” i jego kulisy oraz Bake off - Ale ciacho!, a jej udział kształtuje się na poziomie 15,44 proc. Drugi jest Polsat (filmy fabularne; 13,20 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP1 (gł. Teatr TV i filmy; 3,48 proc).
Z kolei wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN jest wiceliderem rynku.
Dołącz do dyskusji: 1,7 mln widzów czwartego sezonu „Druga szansa”. Widownia rośnie z odcinka na odcinek