SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

764 tys. widzów „Efektu domina 7”. TVN liderem w 16-49

Siódmy sezon programu „Efekt domina” gromadzi średnio 764 tys. widzów. TVN w czasie emisji cyklu Dominiki Kulczyk zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+ i pierwsze w 16-49.

Dominika Kulczyk, fot. TVN Dominika Kulczyk, fot. TVN

Premierowe odcinki siódmej odsłony „Efektu domina” na antenie TVN oglądać można w niedziele o godz. 11.30, począwszy od 8 marca 2020 roku. Średnia oglądalność trzech pierwszych emisji wyniosła 764 tys. widzów, co przełożyło się na 6,39 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,95 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 8,11 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej widzów do tej pory zgromadził pierwszy odcinek. Przyciągnął przed telewizory uwagę 887 tys. osób.

TVN w czasie emisji „Efektu domina 7” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie jest TVP1, która m.in. transmituje msze święte, co przekłada się na 13,58 proc. udziału. Druga jest TVP2 (5,09 proc. udziału), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypada Polsat (4,72 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-49 TVN jest liderem rynku. W grupie 16-49 stacja zajmuje miejsce drugie.

„Efekt domina” to program pokazujący problemy z jakimi zmagają się najbardziej pokrzywdzeni przez los ludzie. Przedstawia kilka akcji pomocowych inicjowanych przez Kulczyk Foundation. Każda z nich wiąże się działaniami infrastrukturalnymi, które przez kolejne lata służą bohaterom przedstawionym w programie.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.

Dołącz do dyskusji: 764 tys. widzów „Efektu domina 7”. TVN liderem w 16-49

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek T
Miichale Kurduppski czy nie wstyd panu, że ciągle pisze pan artykuły z błędami? Czy nie potrafi pan się ogarnąć?! Serio - niemal każdy popełniany przez pana artykuł nie jest bezbłędny!
0 0
odpowiedź
User
Marek T
Miichale Kurduppski czy nie wstyd panu, że ciągle pisze pan artykuły z błędami? Czy nie potrafi pan się ogarnąć?! Serio - niemal każdy popełniany przez pana artykuł nie jest bezbłędny!
0 0
odpowiedź
User
Marek T
Panie autotrze KURDUPSKII lepiej usuwać błędy ze swoich artykułów niż komentarze czytelników. A już w ogóle najlepiej - nauczyć się pisać dobre, bezbłędne teksty - polecam.
0 0
odpowiedź