„Kabaret na żywo” stracił 210 tys. widzów. Polsat liderem w 16-49
Szósty sezon „Kabaretu na żywo” oglądało średnio 1,58 mln osób, o 210 tys. widzów mniej niż przed rokiem. Polsat w czasie emisji programu był wiceliderem rynku telewizyjnego w 4+ i liderem w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 16,29 mln zł.
„Kabaret na żywo 6” na antenie Polsatu pokazywany był w niedziele o godz. 21.05, w okresie od 3 marca do 5 maja br. Średnia widownia premierowych odcinków programu wyniosła 1,58 mln osób, co przełożyło się na 11,60 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 11,72 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,21 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek nowej serii. Oglądało go 1,93 mln osób.
Dla porównania, czwartą edycję „Kabaretu na żywo” pokazywaną wiosną ub.r. śledziło 1,79 mln osób, co przełożyło się na 14,01 proc. udziału w 4+, 14,67 proc. w 16-49 oraz 14,71 proc. w 16-59. Oznacza, że kabaretowy program stracił 210 tys. oglądających.
Polsat w paśmie nadawania „Kabaretu na żywo 6” zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” była TVP1 z udziałem na poziomie 14,82 proc., nadająca w tym czasie gł. reality-show „Sanatorium miłości” i program „To był rok!”. Trzeci był TVN (6,72 proc.; gł. „MasterChef Junior” i filmy fabularne), a czwarta - TVP2 (3,74 proc.; pasmo filmowe).
Z kolei wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Polsat był liderem rynku.
Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach szóstej edycji kabaretowego cyklu wyniosły 16,29 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Kabaret na żywo” to cotygodniowy show kabaretowy, w którym prezentowane są premierowe oraz znane już skecze i piosenki na wybrany temat. Program realizowany jest z udziałem publiczności i nadawany live. Gospodarzem i prowadzącym każdego odcinka jest inny kabaret.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 10,23 proc.
Dołącz do dyskusji: „Kabaret na żywo” stracił 210 tys. widzów. Polsat liderem w 16-49
Ramówka wiosenna to porażka.
Zero ciekawej rozrywki, propozycje które przyciągały jakiś czas temu już się znudziły Polakom. Brak nowości, brak świeżego spojrzenia oraz kreatywności.
Kiepsko