Polsat Play i TVN Style liderami wśród kanałów lifestylowych, rekord TVP Kobieta
We wrześniu 2021 roku nowym liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w 4+ był Polsat Play, a w 16-49 pierwsze miejsce należało do TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotował kanał E!, a na czele spadków uplasowało się Lifetime - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział Polsat Play w rynku telewizyjnym we wrześniu 2021 roku wyniósł 0,54 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. W porównaniu do września 2020 roku wynik zwiększył się o 5,24 proc.Stacja na pozycję lidera awansowała z miejsca druiego.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Z trzeciej na drugą lokatę awansowało TVN Style, którego wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 3,64 proc. i wyniósł 0,42 proc.
Podium, z udziałem wynoszącym 0,38 proc., uzupełnia Polsat Cafe. Wynik kanału wzrósł o 13,73 proc.
Z pierwszego na czwarte miejsce spadł kanał HGTV, którego wynik zmalał o 41,42 proc. do 0,34 proc.
Czołową piątkę uzupełnia TVP Kobieta - nowy kanał o charakterze lifestylowo-poradnikowo-rozrywkowym, skoncentrowanym wokół potrzeb i zainteresowań kobiet. Stacja rozpoczęła nadawanie 8 marca.
TVP Kobieta we wrześniu 2021 roku miała średnio 0,21 proc. udziału, to najwyższy miesięczny wynik w historii nadawania stacji.
Na ostatniej lokacie znalazła się stacja E!, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 66,67 proc. do 0,02 proc.
Z kolei największą stratę zanotował kanał Lifetime, który w zestawieniu był przedostatni. Jego wynik zmalał o 47,92 proc. do 0,03 proc.
TVN Style na czele w 16-49
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera w zeszłym miesiącu należała do kanału TVN Style. Jego udział w tym ujęciu wyniósł 0,62 proc., po spadku o 4,04 proc.
Drugi był Polsat Play (udział stacji względem września 2020 roku wzrósł o 2,49 proc. do 0,62 proc.). Podium uzupełnia kanał Polsat Cafe, który przed rokiem był czwarty (do góry o 22,45 proc. do 0,48 proc.).
Największym wzrostem w tym ujęciu pochwalić się mógł kanał Canal+ Kuchnia. Udział stacji zwiększył się o 114,29 proc. do 0,14 proc.
Największy spadek również i tutaj odnotował kanał E! (było to 86,49 proc. do 0,005 proc.).
Dołącz do dyskusji: Polsat Play i TVN Style liderami wśród kanałów lifestylowych, rekord TVP Kobieta