SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polo TV na czele kanałów muzycznych, Eska Rock TV zyskała najwięcej

Najpopularniejszym kanałem muzycznym w sierpniu br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Eska Rock TV, a najwięcej straciło TO!TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział naziemnego kanału Polo TV w sierpniu 2018 roku wyniósł 0,76 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł on o 3,20 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Drugie miejsce zajęła Eska TV, której udział wyniósł 0,56 proc., po wzroście o 24,50 proc.

Podium uzupełnia należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która awansowała z miejsca czwartego. Jej średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym wyniósł 0,17 proc. (wynik tego kanału względem sierpnia ub.r. wzrósł o 8,33 proc.).

Na czwarte miejsce spadł kanał 4FunTV. Jego średni udział w analizowanym okresie wyniósł 0,16 proc. (spadek o 9,36 proc.).

Największym wzrostem pochwalić się mogła Eska Rock TV, której średni udział względem Hip Hop TV poszedł do góry o 125 proc. do 0,01 proc.

Z kolei najbardziej spadł wynik kanału TO!TV - o 92,65 proc. do 0,005 proc. udziału. Stacja ta spadła z 6. na 18. miejsce.

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w sierpniu br. również na pozycji lidera znalazło się Polo TV. Udział tego kanału, po spadku o 12,37 proc., wyniósł 1,12 proc.

Na drugiej lokacie uplasowała się Eska TV, której udział wyniósł 1,11 proc. (do góry o 40,10 proc. - największy wzrost w zestawieniu). Podium uzupełnia kanał 4FunTV (0,35 proc. udziału; + 14,98 proc.).

Także i w tym ujęciu najwięcej straciło TO!TV - było to 95,83 proc. do 0,004 proc.

Dołącz do dyskusji: Polo TV na czele kanałów muzycznych, Eska Rock TV zyskała najwięcej

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Shakyor
Dziwi mnie, że jest tyle kanałów muzycznych na rynku. Szczególnie, że jak widać na wykresach, w dobie smartfonów i szybkiego internetu mają szczątkową widownię. Czy naprawdę opłaca się wydawcom utrzymywać coś takiego albo tworzyć kolejne abominacje dla tego 0,01% widowni?
odpowiedź
User
pop
Coś podobnego, w grupie 16-49 MTV Polska wyprzedza Stars TV. Wystarczyło, że dodano kilka pasm muzycznych na MTV PL? nie ma się co łudzić stare MTV już nie wróci w dobie internetu. Kanały muzyczne w dobie między innymi YouTube nie mają sensu.
odpowiedź
User
Tup
Czemu mnie nie dziwi, że Polo TV wygrywa...
odpowiedź