SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rekordy oglądalności stacji newsowych, TVP Info i TVN24 na czele. Wydarzenia24 z 27 razy lepszym wynikiem niż Superstacja

Nowym liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w marcu br. zostało TVP Info, które wyprzedziło TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogła nowa stacja Wydarzenia24 (która względem Superstacji zanotowała wzrost o 2700 proc.), a jedyny spadek odnotował kanał TVP3 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Średni dobowy udział TVP Info w marcu 2022 roku wyniósł 7,93 proc., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 115,49 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Stacja na pozycję lidera awansowała z miejsca drugiego.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Na drugą lokatę spadło TVN24. Średni miesięczny wynik kanału wyniósł 6,80 proc. (po wzroście o 35,46 proc.).

Podium uzupełnia Polsat News. W marcu br. kanał miał 2,98 proc. udziału, po wzroście względem marca 2021 roku o 55,21 proc.

Z piątego na czwarte miejsce awansował kanał TVN24 BiS, którego udział wyniósł 1,14 proc. (do góry o 192,31 proc.). Stacja w marcu w dużej mierze retransmitowała program TVN24.

Wydarzenia24 zwiększyły wynik o 2700 proc.

Piąte miejsce zajął nowy kanał Wydarzenia24, który nadaje od 1 września 2021 roku. To stacja o charakterze informacyjnym, która zastąpiła Superstację. Flagową pozycją kanału jest nadawany co pół godziny program „Wydarzenia”.

Średni rynkowy udział kanału Wydarzenia24 w marcu br. wyniósł 0,84 proc. Stacja względem nadawanej w marcu ub.r. Superstacji zanotowała wzrost o 2700 proc. (największy w zestawieniu) i awans w rankingu o trzy lokaty.

TVP3 z jedynym spadkiem

Z czwartego na szóste miejsce spadło TVP3. Kanał w marcu br. miał 0,78 proc. udziału, po spadku o 23,53 proc. - jedynym w zestawieniu.

Największy udział (8,71 proc.) wśród grup kanałów newsowych w marcu br. miała Telewizja Polska, mająca w portfolio stacje TVP Info oraz TVP3 i notująca wzrost o 85,32 proc. Stacje wyprzedziły anteny newsowe Telewizji TVN, których udział zwiększył się o 46,77 proc. do 7,94 proc. (łączne dane dla TVN24 i TVN24 BiS).

Rynek kanałów informacyjnych wzrósł o 69 proc.

Łączny rynkowy udział wszystkich dostępnych na rynku stacji informacyjnych w marcu 2022 roku wyniósł 20,71 proc. Było to o 69,20 proc. więcej niż w marcu 2021 roku.

TVN24 na czele również w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji lidera wśród stacji informacyjnych w marcu 2021 roku utrzymało się TVN24 z wynikiem 5,91 proc., po wzroście o 78,01 proc.

Drugie miejsce zajęło TVP Info. Stacja miała 4,84 proc. udziału, po wzroście o 204,40 proc. Udział trzeciego Polsat News wyniósł 3,14 proc. (wzrost o 88,02 proc.).

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 6,90 proc. udziału, po wzroście o 94,37 proc.

Wszystkie stacje newsowe w tym ujęciu miały 16,37 proc. udziału w rynku, po wzroście o 123,33 proc.

Dołącz do dyskusji: Rekordy oglądalności stacji newsowych, TVP Info i TVN24 na czele. Wydarzenia24 z 27 razy lepszym wynikiem niż Superstacja

29 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pawel
Coraz więcej telewidzów przekonuje się jednak do TVPinfo.
odpowiedź
User
Iryk
Nigdy życiu nie TVP INFO same kłamstwa,,,
odpowiedź
User
Grzesiok
Codziennie oglądam TVN24 brawoo
odpowiedź