Polo TV zdecydowanym liderem wśród stacji muzycznych. Duży wzrost oglądalności Eska Rock TV
Najpopularniejszym kanałem muzycznym w maju br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Eska Rock TV, a najwięcej stracił kanał VH 1 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział naziemnego kanału Polo TV w maju 2019 roku wyniósł 0,65 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł on o 2,12 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
Drugie miejsce zajęła Eska TV, której udział wyniósł 0,34 proc., po spadku o 23,23 proc.
Podium uzupełnia należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music. Jej średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym wyniósł 0,12 proc. (wynik tego kanału względem maja 2018 roku zmalał o 27,54 proc.).
Z piątego na czwarte miejsce awansował kanał Stars.tv. Jego średni udział w analizowanym okresie wyniósł 0,07 proc. (spadek o 5,41 proc.).
Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Eska Rock TV, której średni udział poszedł do góry o 700 proc. do 0,03 proc. Kanał ten w zestawieniu awansował z 18. na 11. lokatę.
Z kolei najbardziej spadł wynik kanału VH 1 - o 61,54 proc. do 0,01 proc. udziału. Stacja ta zajęła 18. lokatę (po spadku z 15.).
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w maju br. również na pozycji lidera znalazło się Polo TV. Udział tego kanału, po spadku o 7,05 proc., wyniósł 0,90 proc.
Na drugiej lokacie uplasowała się Eska TV, której udział wyniósł 0,67 proc. (w dół o 24,03 proc.). Podium uzupełnia kanał Disco Polo Music (0,20 proc. udziału; - 7,87 proc.), który awansował z czwartej lokaty.
Największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 514,29 proc. do 0,04 proc., w tej grupie też miał kanał Eska Rock TV. Z kolei w tym ujęciu najwięcej straciła stacja 4Fun.TV - było to 65,50 proc. do 0,12 proc.
Dołącz do dyskusji: Polo TV zdecydowanym liderem wśród stacji muzycznych. Duży wzrost oglądalności Eska Rock TV