1,49 mln widzów reality-show „Nasz nowy dom”. Polsat wiceliderem w 16-49
Reality-show „Nasz nowy dom 12” śledziło średnio 1,49 mln widzów, minimalnie mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Polsat w czasie emisji wypadł najgorzej na tle swoich głównych konkurentów w 4+, ale w grupie 16-49 stacja była wiceliderem. Wpływy z reklam wyniosły 22,57 mln zł.
Dwunastą edycję reality-show „Nasz nowy dom” oglądać można było na antenie Polsatu w czwartki o godz. 20.05, w okresie od 28 lutego do 23 maja br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w wiosennej ramówce format oglądało średnio 1,49 mln osób. Przekłada się to na 9,87 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,19 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,05 proc. w grupie 16-59.
Największą widownię przyciągnął finałowy odcinek programu prowadzonego przez Katarzynę Dowbor, który śledziło średnio 1,99 mln widzów.
Nadawana wiosną ub.r. dziesiąta seria reality-show przyciągała przed ekrany minimalnie więcej widzów. Gromadziła ona średnio 1,52 mln osób przy udziale wynoszącym 10,24 proc. w 4+, 13 proc. w 16-49 oraz 11,48 proc. w 16-59.
Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu 12” zajął ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem była TVP1, emitująca gł. magazyn „Alarm!” i serial „Ojciec Mateusz”, co przełożyło się na 13,19 proc. udziału. Drugi był TVN („Na Wspólnej” oraz „Milionerzy”; 12,12 proc.), natomiast trzecią lokatę zajęła TVP2 (gł. „Barwy szczęścia”, „The Good Doctor” i „Europa da się lubić - 15 lat później”; 10,65 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był wiceliderem.
Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach właśnie zakończonej edycji „Naszego nowego domu” wyniosły 22,56 mln zł. Dla porównania, wiosną ub.r. reality-show zarobiło 20,72 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nasz-nowy-dom-polsat-pokaze-12-edycje-jakie-pasmo W każdym odcinku ekipa remontowa w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu jest Constantin Entertainment.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 10,23 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,49 mln widzów reality-show „Nasz nowy dom”. Polsat wiceliderem w 16-49
Programy interwencyjne pokazywały takich ludzie na zasadzie: im gorzej, tym lepiej. Jeszcze bardziej smutni, starzy, biedni. I jeszcze wściekli: na urzędników, geodetów, etc.