„Nasz nowy dom” stracił 180 tys. widzów. Polsat wiceliderem w 16-49
Reality-show „Nasz nowy dom 12” w nowym sezonie śledzi średnio 1,48 mln osób. W porównaniu do początku dziesiątej edycji, pokazywanej wiosną ub.r., produkcja straciła 180 tys. widzów. Polsat w czasie emisji wypada najgorzej na tle swoich głównych konkurentów w 4+, ale w grupie 16-49 stacja jest wiceliderem.
Dwunastą edycję reality-show „Nasz nowy dom” oglądać można na antenie Polsatu w czwartki o godz. 20.05, począwszy od 28 lutego br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w wiosennej ramówce br. (do 14 marca) format ogląda średnio 1,48 mln osób. Przekłada się to na 9,49 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,11 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,95 proc. w grupie 16-59.
Do tej pory największą widownię przyciągnął trzeci odcinek programu prowadzonego przez Katarzynę Dowbor, który śledziło średnio 1,63 mln widzów.
Nadawana wiosną ub.r. dziesiąta seria reality-show przyciągała przed ekrany o 180 tys. mniej widzów. Gromadziła ona średnio 1,66 mln osób przy udziale wynoszącym 10,46 proc. w 4+, 13,20 proc. w 16-49 oraz 11,72 proc. w 16-59.
Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu 12” zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem jest TVP1, emitująca gł. magazyn „Alarm!” i serial „Ojciec Mateusz”, co przekłada się na 14,85 proc. udziału. Drugi jest TVN („Na Wspólnej” oraz „Milionerzy”; 13,01 proc.), natomiast trzecią lokatę zajmuje TVP2 („Barwy szczęścia” i „The Good Doctor”; 10,81 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupie 16-49 Polsat jest wiceliderem, a w 16-59 - zajmuje miejsce trzecie.
Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu jest Constantin Entertainment.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 10,23 proc.
Dołącz do dyskusji: „Nasz nowy dom” stracił 180 tys. widzów. Polsat wiceliderem w 16-49