Drugi sezon „The story of my life” stracił 800 tys. widzów. Polsat wiceliderem rynku
Druga odsłona „The story of my life” gromadziła średnio 801 tys. osób. To dwa razy mniej niż pokazywany wiosną br. pierwszy sezon. Polsat w czasie nadawania talk-show był stacją drugiego wyboru w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wzrosły do 6,49 mln zł.
Talk-show „The story of my life - Historia naszego życia” nadawany był w Polsacie w piątki po godz. 22.00, w okresie od 26 października do 30 listopada br. Średnia oglądalność wszystkich pięciu premierowych odcinków programu wynosiła 801 tys. widzów, co przełożyło się na 6,90 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,32 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,47 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą popularnością cieszył się czwarty odcinek produkcji. Przyciągnął on uwagę 873 tys. osób.
Dla porównania, średnia oglądalność całej pierwszej edycji projektu emitowanego wiosną br. wyniosła 1,60 mln widzów, co przełożyło się na 13,51 proc. udziału w 4+, 12,12 proc. w 16-49 oraz 12,42 proc. w 16-59. Oznacza to, że drugi sezon cyklu stracił 800 tys. osób. Wówczas jednak program był pokazywany tuż po muzycznym widowisku „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, które oglądało 2,60 mln osób. Z kolei pierwsze trzy odcinki „The story of my life 2” wyemitowane były tuż po tanecznym widowisku „World of Dance - Polska”, którego cały pierwszy sezon gromadził średnio 1,25 mln widzów.
Polsat w czasie emisji „The story of my life 2” zajmował drugie miejsce w całym rynku telewizyjnym. Liderem był TVN, który nadawał wtedy filmy fabularne, co dało stacji 11,60 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmowała TVP2 (gł. końcówka „Rodzinki.pl” i filmy; 6,40 proc.), a czwarte - TVP1 (gł. „Big Music Quiz” i filmy; 6,60 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat również był stacją drugiego wyboru, ustępując miejsca telewizji TVN.
Wpływy reklamowe z drugiej edycji wyniosły 6,49 mln zł. W porównaniu do pierwszej odsłony programu jest to wynik o 480 tys. większy (dane cennikowe, bez rabatów).
„The story of my life - Historia naszego życia” to talk-show stworzony przez holenderską firmę produkcyjną Talpa i emitowany przez RTL4. W Polsce za jego produkcję odpowiada Rochstar. Formuła programu polega na tym, że w każdym odcinku inna para młodych celebrytów dowie się jak będzie wyglądać ich życie na starość. W tym celu uczestnicy zostaną ucharakteryzowani na osoby starsze o 20-30 i 40-60 lat. Następnie gospodarz talk-show będzie z nimi przeprowadzał rozmowę na temat jak się czują po tej metamorfozie, oraz jak postrzegają siebie oraz swój związek, gdy są odpowiednio o 20-30 i 40-60 lat starsi.
Polską edycję programu prowadzi dziennikarka prasowa i telewizyjna Katarzyna Montgomery. Gośćmi drugiej edycji talk-show Polsatu są takie duety, jak: Piotr Gruszka i Aleksandra Szettel-Gruszka (pierwszy odcinek), Michał Koterski i Marcela Leszczak (drugi), Wiktoria Gąsiewska i Adam Zdrójkowski (trzeci), Michał Wiśniewski i Dominika Tajner - Wiśniewska (czwarty) oraz Sławomir i Kajra (piąty).
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 10,91 proc.
Dołącz do dyskusji: Drugi sezon „The story of my life” stracił 800 tys. widzów. Polsat wiceliderem rynku