'Olivia' najsłabszym kobiecym miesięcznikiem poradnikowym , liderem'Kobieta i Życie'
W lipcu 2009 roku spadła sprzedaż większości miesięcznikówporadnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej stracił magazyn"Olivia" (Marquard Media Polska) a liderem w segmencie było pismo"Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer).
Sprzedaż ogółem miesięcznika "Kobieta i Życie"w lipcu br. wyniosła 514 518 egz. (tytuł zadebiutował na rynku wpaździerniku ub. r.) - wynika z danych Związku Kontroli DystrybucjiPrasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazło się pismo "DobreRady" (Burda Media Polska), które sprzedało się w ilości498 664 egz. (wzrost o 2 proc.), a na pozycji trzeciej uplasowałsię "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) zesprzedażą ogółem na poziomie 427 937 egz. (wzrost o 1 proc.).
lipiec | ||
Wirtualnemedia.pl | 2009 | 2008 |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Kobieta i Życie | 514 518 | - |
Dobre Rady | 498 215 | 486 445 |
Świat Kobiety | 427 937 | 420 585 |
Poradnik Domowy | 374 552 | 423 244 |
Claudia | 285 169 | 377 828 |
Olivia | 236 804 | 333 385 |
Porównując dane z lipca br. do danych z poprzedniegomiesiąca widać, że największy wzrost sprzedaży ogółemodnotował miesięcznik "Olivia" (w górę o 24 proc.).
2009 | ||
Wirtualnemedia.pl | lipiec | czerwiec |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Kobieta i Życie | 514 518 | 491 664 |
Dobre Rady | 498 215 | 507 679 |
Świat Kobiety | 427 937 | 401 329 |
Poradnik Domowy | 374 552 | 382 476 |
Claudia | 285 169 | 262 783 |
Olivia | 236 804 | 190 526 |
Dołącz do dyskusji: 'Olivia' najsłabszym kobiecym miesięcznikiem poradnikowym , liderem'Kobieta i Życie'