Otodom przekonuje w reklamach, że „najbardziej sobą jesteś u siebie" (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa serwisu ogłoszeniowego Otodom. Działania przygotowały Scholz & Friends Warszawa, Videlec, Universal McCann oraz dział marketingu Otodom.
Głównym elementem prowadzonej od 23 lutego kampanii wizerunkowej jest spot telewizyjny. Widzimy w nim ujęcia ludzie cieszących się własnym domem czy mieszkaniem. Wybrane klatki pokazane są w orientacji pionowej, w estetyce dostosowanej do urządzeń mobilnych.
W wersji krótszej, 6-sekundowej, spot emitowany jest w internecie.
- Własne mieszkanie to niezależność, swoboda, luz. To tam możesz być naprawdę sobą, bo tylko ty decydujesz, co jak i z kim będziesz w nim robił. A wymarzone mieszkanie najłatwiej znajdziesz przez Otodom - tak ideę kreatywną kampanii opisuje Józef Dutkiewicz, dyrektor kreatywny Scholz & Friends (Grupa S/F).
Komunikację uzupełnią będą działania online, głównie w mediach społecznościowych.
Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F), producentem spotu jest Videlec, a zakup mediów zrealizował Universal McCann wraz z działem marketingu Otodom.
Dołącz do dyskusji: Otodom przekonuje w reklamach, że „najbardziej sobą jesteś u siebie" (wideo)