SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Pamiętniki z wakacji”: 16 mln zł z reklam, 2,21 mln widzów „mięsnego jeża” (wideo)

Druga edycja “Pamiętników z wakacji” dała Polsatowi drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, ale pierwsze w grupie 16-49. Miała ona gorszą oglądalność niż pierwsza seria nadawana jesienią ub.r., chociaż zarobiła więcej z reklam.

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portaly Wirtualnemedia.pl wynika, że oglądalność drugiego sezonu paradokumentalnego formatu (emisja w soboty i niedziele o 17.45) wyniosła 1,92 mln widzów, co dało stacji 16,33 proc. udziału w grupie 4+ i 20,79 proc. w komercyjnej 16-49. Dla porównania, pierwsza edycja, nadawana w październiku i listopadzie ub.r., miała widownię na poziomie 2,28 mln osób, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 17,56 proc. i 20,17 proc.

Najwięcej widzów w drugim sezonie miał odcinek z 11 marca br., który obejrzało 2,61 mln osób. Z kolei odcinek z „mięsnym jeżem”, potrawą przygotowaną przez jedną z bohaterek programu, która stała się internetowym „memem”, śledziło 2,21 mln widzów (nadano go 18 marca br.).

W czasie nadawania “Pamiętników” Polsat w grupie 4+ zajął drugie miejsce za TVP1, nadającą w tym czasie teleturniej “Jaka to melodia?”, programy kabaretowe, powtórki “Komisarza Alexa” i „Ojca Mateusza”, co dawało jej 20,23 proc. udziału. Za Polsatem uplasowały się:  TVP2 (głównie “Panorama”; “Sport”, “Pogoda”; 14,70 proc.) i TVN (m.in. “Julia”, “Kuchenne rewolucje”, “Milion w minutę”; 11,02 proc.). W grupie komercyjnej 16-49 Polsat zajął jednak pierwsze miejsce przed Jedynką i TVN.

Wpływy reklamowe z 16 odcinków drugiego sezonu formatu wyniosły 16,2 mln zł i były o 2,6 mln zł wyższe niż przychody reklamowe pierwszej serii.



Top odcinków “Pamiętników z wakacji”

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
11-03-2012 2 610 031 18,36% 23,26%
01-04-2012 2 485 526 18,45% 24,26%
15-04-2012 2 313 697 16,63% 20,61%
25-03-2012 2 260 976 18,30% 24,83%
18-03-2012 2 207 812 16,91% 21,48%


 Oglądalność serialu na tle konkurencji 

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP1 2 373 072 20,23% 14,96%
Polsat - Pamiętniki… 1 915 203 16,33% 20,79%
TVP2 1 724 158 14,70% 9,13%
TVN 1 292 342 11,02% 13,41%


 

Dołącz do dyskusji: “Pamiętniki z wakacji”: 16 mln zł z reklam, 2,21 mln widzów „mięsnego jeża” (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
eryk
Gorszego dna w TV nie ma. Polsat się stacza.
0 0
odpowiedź
User
nick
eryk chyba nie widziałeś "woli i tysio". Nie, no na pewno nie widziałeś, skoro tak piszesz:-)
0 0
odpowiedź
User
lolek
tv nadaje to co sie sprzedaje, dziwici nalezy sie prostakom przed tv
0 0
odpowiedź