SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Paprocki, Brzozowski i „arcydzieło” w kampanii Samsunga Serii 9

W prasie, internecie punktach sprzedaży i na outdoorze rusza kampania reklamowa notebooków Samsung Serii 9. Akcję, obejmującą m.in. współpracę z projektantami Marcinem Paprockim i Mariuszem Brzozowskim, przygotowały firmy Cheil i Starcom.

Kampania Samsunga Serii 9 rozpoczęła się 27 czerwca od eventu w czasie turnieju golfowego w Sobieniach Królewskich. Na potrzeby imprezy Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski zaprojektowali eleganckie etui na te notebooki. Będą one też eksponowane w czterech butikach tych projektantów - w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Bielsko-Białej.

Z kolei na oficjalną polską premierę Samsunga Serii 9, która odbyła się 2 lipca w warszawskim domu mody VitkAc, Paprocki i Brzozowski wybrali ze swojej kolekcji 9 kreacji nawiązujących do 9 cech tych notebooków, takich jak np. lekkość, smukłość, minimalizm czy elegancja. Te ubiory, a także same notebooki i ich etui, zaprezentowały modelki.

>>> Samsung: nowy notebook Serii 9 w Polsce od 5599 zł (wideo)

Właśnie rozpoczyna się kampania reklamowa w mediach, która prezentuje zaawansowane funkcje i wyrafinowany design notebooków Samsunga Serii 9. W reklamach są one określane jako „arcydzieło”.

Działania reklamowe obejmują prasę (m.in. „Twój Styl”, „Art & Business”, „Trendy - Art of Living”, „Weranda”, „Sense of Beauty” i „Diners Club”), internet (TVN24.pl, Onet.pl, zagraniczne serwisy informacyjne i ekonomiczne z reklamami kierowanymi do polskich użytkowników), outdoor (billbaordy i citylighty w miejscowościach wypoczynkowych, na lotniskach i centrach największych miast) oraz punkty sprzedaży (niestandardowe ekspozycje, ulotki, katalogi i film promocyjny w luksusowych hotelach: Bryza Hotel Resort & Spa w Juracie i Sheraton Sopot Hotel, a także sklepach sieci Vobis, X-kom, Sferis i MSH). Ponadto Alior Bank, Noble Bank, ING Bank oraz BMW i Mercedes będą oferować notebooki Samsung Serii 9 swoim klientom w ramach marketingu bezpośredniego, akcji lojalnościowych i konkursów. Działania są zaplanowane co najmniej do końca września.

Kreację kampanii opracowała agencja reklamowa Cheil Germany GmbH Polish Branch, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Paprocki, Brzozowski i „arcydzieło” w kampanii Samsunga Serii 9

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
czy to co oni maja w rekach to jest to etui ?
nie wyglada obiecujaco
ale kamapania zmasowana
odpowiedź
User
ania
no wszyscy promuja wszystkich
a kto kogo bardziej ?
badania tragetu byly jakies ?
odpowiedź