Kolejny serwis streamingowy myśli o podwyżkach abonamentu
Platforma streamingowa Paramount+ (należąca do ViacomCBS) rozważa podniesienie opłat za subskrypcję. Na całym świecie ma 46 milionów abonentów.
Podczas środowej konferencji z inwestorami dyrektor finansowy Paramount Naveen Chopra, powiedział, że firma widzi "możliwości zwiększenia ceny na Paramount Plus" i że okaże się, czy "zrobi to w przyszłości" - czytamy w The Verge. Wersja z reklamami Paramount+ kosztuje obecnie 4,99 dolarów miesięcznie (lub 49,99 dolarów rocznie), podczas gdy plan Premium bez reklam kosztuje 9,99 dolarów miesięcznie (lub 99,99 dolarów rocznie, wszystkie podane ceny dla USA).
Paramount+ nie byłby na rynku streamingu pierwszym serwisem podnoszącym ceny dla klientów. W USA Apple TV Plus właśnie wprowadził nową cenę 6,99 dolarów miesięcznie zamiast 4,99 dol., a abonament z reklamami Hulu wzrósł z 6,99 do 7,99 dolarów miesięcznie oraz z 12,99 do 14,99 dolarów miesięcznie w wersji wolnej od reklam.
W Polsce od 1 marca 2023 roku o 60 proc. ceny podnosi Viaplay. Subskrybenci serwisu zamiast 34 zł miesięcznie będą płacić 55 zł.
Rośnie liczba subskrybentów Paramount+
W trzecim kwartale tego roku liczba abonentów Paramount+ wzrosła na całym świecie o 4,6 miliona, do łącznie 46 milionów na koniec września (w porównaniu z 43,3 mln na koniec czerwca br).
Właściciel serwisu zaraportował również stratę 1,9 mln globalnych subskrypcji z powodu startu platformy SkyShowtime (także należący do ViacomCBS) w krajach nordyckich. W tym regionie SkyShowtime zastąpiło Paramount+.
Z kolei darmowa platforma streamingowa Paramount, Pluto TV, odnotowała w trzecim kwartale roku wzrost miesięcznej liczby aktywnych użytkowników do 72 milionów oraz "dwucyfrowy" wzrost czasu oglądania treści.
W bibliotece Paramount+ znajdziemy takie tytuły jak "Mission Impossible", wszystkie części "Ojca Chrzestnego", "Forrest Gump", "To Gun", "Indiana Jones", “Transformers”. Z seriali "Star Trek", "Dexter", "Killing Eve", " The Handmaid's Tale", "Criminal Minds", "Billions", "NCIS", “The Good Fight”, “Inside Amy Schumer” .
Na liście nowych tytułów szykowanych specjalnie na potrzeby Paramount+ są m.in. powracający po latach sitcom "Fraiser", "American Tragedy", "6666", "1883", "Land Man", "Mayor of Kingstone", "The Offer" (spin-off "Ojca Chrzestnego"), "Halo", dokumenty "76 days" o pandemii w Wuhan, "Black Gold" o przemyśle paliwowym. Nowe filmy, takie jak "Quiet Place Pt. 2" I "Mission: Impossible 7", trafiają na Paramount+ już 45 dni po premierze kinowej.
W ofercie tytułów familijnych i dziecięcych są "SpongeBob" "Avatar", “Dora the Explorer”, “iCarly”, “Kamp Koral: SpongeBob’s Under Years” , “Star Trek: Prodigy”, “The Fairly OddParents” , “Rugrats” .
W Paramount+ są dostępne treści produkowane przez Paramount Pictures, MGM, a także należące do stacji z portfolio ViacomCBS: Showtime, MTV, Nickelodeon, BET i Comedy Central. Serwis wystartował 4 marca 2021 roku.
Dołącz do dyskusji: Kolejny serwis streamingowy myśli o podwyżkach abonamentu