Perła znów reklamowana jako „najbardziej lubelskie piwo na świecie” (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa piwa Perła (produkowanego przez Perłę - Browary Lubelskie) podkreślająca jego silne związki z Lubelszczyzną. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencja Raymond i dom mediowy Media Group.
Nowy spot Perły pokazuje, że mieszkańcy Lubelszczyzny nie żyją jak ludzie w metropoliach: nie podążają za modami i nie są pochłonięci internetem, za to prowadzą prawdziwe życie i angażują się w to, na czym im najbardziej zależy, m.in. produkcję piwa Perła. Podsumowuje to slogan: „Perła. Najbardziej lubelskie piwo na świecie”.
Pierwszy spot oparty na tym haśle był emitowany dwa lata temu (obejrzyj go).
Obecna kampania reklamowa obejmuje telewizję, prasę i internet.
Kreacją i produkcją reklam zajęła sią agencja Raymond (należąca do grupy Young & Rubicam), a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Group.
Dołącz do dyskusji: Perła znów reklamowana jako „najbardziej lubelskie piwo na świecie” (wideo)