Piątnica w nowej kampanii promuje dwa nowe warianty Serka Wiejskiego
Do 17 lutego potrwa rozpoczęta właśnie kampania reklamowa OSM Piątnicy, w której promowane są dwa warianty Serków Wiejskich – wysokobiałkowego oraz z dodatkiem owoców. W spotach podkreślone zostały ich zalety smakowe oraz funkcjonalne.
W kampanii promocyjnej Serków Wiejskich z Piątnicy tradycja łączy się z nowoczesnością. Smak i skład produktu pokazane są w nowej odsłonie – jako pysznej, zdrowej i funkcjonalnej przekąski.
Serek Wiejski wysokobiałkowy to przekąska dla osób aktywnych, natomiast wersja z owocami może się sprawdzić jako mały posiłek o każdej porze dnia. Działania reklamowe obejmą największe stacje telewizyjne oraz digital.
Spoty przygotowane zostały przez Agencję Plej oraz dom produkcyjny Lucky Luciano, natomiast zakup mediów zrealizował dom mediowy Five Media.
Dołącz do dyskusji: Piątnica w nowej kampanii promuje dwa nowe warianty Serka Wiejskiego