Piłkarska kampania Banków Spółdzielczych
Pod hasłem "Zaufaj najbliższym. Z nami zawsze bezpiecznie" rozpoczęła się kampania reklamowa Banków Spółdzielczych. Kierowana do młodych mieszkańców wsi oraz małych i średnich miejscowości akcja wykorzystuje motywy związane z piłką nożną.
Rozpoczęta się właśnie kampania reklamowa Banków Spółdzielczych przebiega pod nowym brand claimem firmy: "Zaufaj najbliższym. Z nami zawsze bezpiecznie". Bohaterami akcji są przyjaciele z małej miejscowości, którzy grają wspólnie w lokalnym zespole piłkarskim, a dzięki Bankom Spółdzielczym inwestuja w swój rozwój i wpływają na losy lokalnego otoczenia. Kreacja reklam jest utrzymana w zielonym kolorze, a hasło slogan promocyjny brzmi: "Gramy w jednej drużynie".
Akcja jest skierowana przede wszystkim do młodych mieszkańców wsi oraz małych i średnich miejscowości, obejmując telewizję, radio, internet (w tym specjalny serwis) oraz materiały BTL (ulotki, standy, plakaty). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Salt & Pepper, a zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy MindShare.
Dołącz do dyskusji: Piłkarska kampania Banków Spółdzielczych