SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Piotr Bugajski za Damiana Ziąbera dyrektorem biura komunikacji korporacyjnej Grupy PZU

Piotr Bugajski został nowym dyrektorem biura komunikacji korporacyjnej Grupy PZU. Zastąpił Damiana Ziąbera, który pełnił tę funkcję przez ostatni rok - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Piotr Bugajski, fot. materiały prasowe Piotr Bugajski, fot. materiały prasowe

Piotr Bugajski będzie odpowiedzialny za strategię komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, rozwój i bieżącą działalność biura prasowego największego polskiego ubezpieczyciela oraz obecność w social media, organizację wydarzeń korporacyjnych i sponsoring.

Bugajski ostatnio był doradcą dyrektora marketingu w Link4 oraz pracował jako media relations director w PZU. Początkowo współpracował z Grupą PZU przy strategicznych projektach komunikacyjnych związanych m.in. z transakcją zakupu Pekao. Na początku zeszłego roku objął w PZU funkcję dyrektora ds. promocji produktów emerytalnych. Organizował kampanię informacyjną i marketingową Pracowniczych Planów. Odpowiadał za współpracę z partnerami społecznymi w tej dziedzinie.

Od sierpnia zajmował stanowisko dyrektora ds. relacji z mediami. Odpowiadał za tworzenie i realizację strategii komunikacyjnych w zakresie promocji działań i produktów Grupy PZU. Był współtwórcą projektów komunikacyjnych związanych m.in. z udziałem PZU w Forum Ekonomicznym w Krynicy, Kongresie 590 w Jasionce i Światowym Forum Ekonomicznym w Davos, a także akcji i kampanii społecznych PZU w ramach programu #10latdłużej.

– Cieszę się, że będę mógł w nowej roli współpracować ze znakomitym zespołem, którego byłem częścią. Chcę dalej wnosić do Grupy PZU, w której spotkałem najlepszych fachowców, całe swoje doświadczenie, umiejętności i znajomość mediów, w których zaczynałem karierę zawodową. Liczę na dobrą współpracę z dziennikarzami – mówi Piotr Bugajski.

Wcześniej - od 2003 roku do 2015 roku - związany był z dziennikiem „Fakt”. W 2006 roku został wicenaczelnym tej gazety, a w latach 2006-2008 był jednocześnie szefem serwisu Dziennik.pl.

Pracował także w Polskim Radiu i Polskiej Agencji Prasowej.

Damian Ziąber dyrektorem PZU od 2019 roku

Damian Ziąber zdecydował się kontynuować pracę w obszarze komunikacji i PR poza Grupą PZU. – Chcę zdobywać kolejne doświadczenia w dziedzinie, którą zajmuję się niemal od 20 lat. Dziękuję za współpracę wszystkim osobom, z którymi udało nam się zrealizować projekty z obszaru komunikacji korporacyjnej PZU – mówi Ziąber.

Dyrektorem biura komunikacji korporacyjnej Grupy PZU został w kwietniu 2019 roku. Zastąpił Marka Barana, który pełnił tę funkcję dwa lata.

Damian Ziąber pracował dla takich marek jak Philip Morris, Ambra czy Link4 i Sygma Bank (obecnie BNP Paribas Bank Polska). W Sygma Banku pełnił również rolę rzecznika klientów. Przez ostatnie pięć lat przed pracą dla Grupy PZU pracował jako rzecznik prasowy i PR manager Prudential w Polsce. W swojej karierze zajmował się wszystkimi obszarami komunikacji, w tym wewnętrzną i zewnętrzną, a także corporate affairs i relacjami inwestorskimi. Równolegle z pracą dla Prudential świadczył swoje usługi doradcze dla takich firm jak Betacom, British American Tobacco, Promedica24, czy Hotel Bayjonn.
 

„Możesz na nas polegać” w nowej kampanii PZU (wideo)

PZU rozpoczęło właśnie nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Możesz na nas polegać”. Firma pokazuje w niej swoich pracowników, którzy niosą pomoc klientom firmy w różnych sytuacjach.

Za kampanię odpowiadają firmy marketingowe Carat (Dentsu Aegis Network Polska), Red8 Advertising i Propeller Film.

Kontynuacja działań z 2019 roku

Obecna kampania jest kontynuacją działań, które PZU rozpoczęło jesienią ub.r. Wtedy firma w reklamach przekonywała m.in., że warto wybierać firmy, które kierują się misją pomagania innym.

Od stycznia do września 2019 r. Grupa PZU zanotowała 17,5 mld zł składek ubezpieczeniowych przypisanych brutto, wobec 17,26 mld zł rok wcześniej. Przychody z prowizji i opłat zmalały w skali roku z 3,07 do 3,05 mld zł (przy czym tylko w minionym kwartale wzrosły z 1,04 do 1,06 mld zł), natomiast wpływy netto w inwestycji poszły w górę z 8,07 do 9,6 mld zł.

W pierwszych trzech kwartałach ub.r. grupa kapitałowa PZU zanotowała 29,88 mld zł przychodów i 3,68 mld zł zysku netto, wobec 27,87 mld zł przychodów i 3,9 mld zł zysku netto rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: Piotr Bugajski za Damiana Ziąbera dyrektorem biura komunikacji korporacyjnej Grupy PZU

24 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ass
Doradcą dyr marketingu w Link4 czyli spadochroniarki z Apelli, Paci-Koci-Ziobrowej?
odpowiedź
User
Olo
Ktoś się chyba nie dogadywał z Ważną Żoną ... :-)
odpowiedź
User
MO
Ktoś się chyba nie dogadywał z Ważną Żoną ...
Ty za to wchodzisz cały? :))))
odpowiedź